

פרסום בלינקדאין
פרסום ממומן ושיווק דיגיטלי בלינקדאין
כל מה שצריך לדעת על פרסום ושיווק בלינקדאין
לינקדאין היא אחת מהרשתות החברתיות הגדולות ביותר בעולם ומה שהופך אותה לשוק פרסום כל כך פופולרי הוא העובדה שמדובר ברשת חברתית ליזמים ואנשי עסקים ובנויה בפלטפורמה מסוג זה. כלומר מי שנמצא ברשת החברתית הזו יהיו בדרך כלל אנשים עצמאיים, בעלי עסקים, מנהלים של חברות שונות ותאגידים ואנשים אחרים בעלי השפעה ו/או מובילי דעת קהל. בלינקדאין יש מעל 500 מיליון משתמשים ברחבי העולם כאשר הנתונים שלהם מראים שלמעלה מחצי מהמשתמשים הינם פעילים ברשת החברתית כמעט מדי יום (או מדי יום). האפשרות לפרסם לבעלי עסקים אחרים, לייצר שת"פ או לקדם מכירות לקהל יעד של עצמאיים ובעלי עסקים הופכת את לינדקאין לרשת החברתית המובילה בענייני פרסום לקהל יעד זה.
שיווק בלינקדאין – למי זה כדאי?
הפרסום בלינקדאין יכול להיות מסונן לפרמטרים שונים ומתקדמים, כאשר כל המידע הנאסף על הגולשים כבר כולל בדרך כלל את תפקיד המשתמש, היכן הוא עובד ומידע נוסף שיכול לשמש לצרכי סינון. כך למשל תוכלו לפרסם למשל למנכ"לים של חברות שיש להן מעל 100 עובדים או לעצמאיים שעובדים לבד בעסק שלהם והכול בהתאם לפילטרים שלכם בקמפיין הפרסום שלכם. למי כדאי לפרסם בלינקדאין? לכל בעל עסק שהשירותים או המוצרים שלו מיועדים לעסקים אחרים. מדובר בשיטת מכירה הנקראת B2B ובכל הנוגע לשיטה זו לינקדאין היא רשת הפרסום המובילה באינטרנט לקהל יעד זה.
היתרונות של שיווק דיגיטלי בלינקדאין:
- רשת חברתית עם קהל יעד ממוקד של אנשי עסקים, מנכ"לים ואנשים משפיעים.
- מערכת פרסום מתקדמת שהשתפרה מאוד בשנים האחרונות עם אפשרויות סינון מתקדמות המאפשרות לסנן את קמפיין הפרסום בהתאם לצרכים שונים ולקהל יעד ממוקד.
- מייקרוסופט רכשה את לינקדאין לאחרונה וביצעה שיפורים במערכת הפרסום וברשת החברתית, כמו גם שיפורים נוספים שצפויים להיכנס כשם שמייקרוסופט רוצה נתח גדול יותר בעוגת הפרסום הדיגיטלית.
- ניתן לפרסם גם בעברית וגם בשפות שונות לקהל ישראלי או בינלאומי כרצונכם.
- אפשרות פרסום בהודעות פרטיות מה שמעלה משמעותית את אחוז ההמרה.
על פרסום ממומן בלינקדאין:
מערכת הפרסום הממומנת של לינקדאין עברה מספר שיפורים לאורך השנים האחרונות. היא עדיין לא יכולה להתחרות במערכות הפרסום של גוגל ופייסבוק אולם בכל הנוגע לפילוח קהל יעד שהוא בעלי עסקים ומנכ"לים ואנשים אחרים בתפקידים בכירים, אין ספק כי מדובר במגרש הפרסום הטוב ביותר לשחק בו. במערכת הפרסום של לינקדאין תתקלו בכמה סוגי מודעות ואפשרויות פרסום. תוכלו להגדיר את קהל היעד שלכם, סוג המודעות שאתם מקדמים, תקציב, תאריכי הקמה וסיום של הקמפיין ועוד.
כמה עולה פרסום בלינקדאין?
אחד היתרונות הגדולים של הפרסום בלינקדאין הוא היכולת להתחיל לפרסם גם מתקציבים נמוכים של כמה דולרים ביום בלבד. כמובן שכדי שקמפיין יהיה באמת אפקטיבי כדאי להקצות תקציב קצת יותר מעניין מכמה דולרים ליום.
סוגי מודעות:
- שיתוף ממומן של פרסום שמופיעים בעמוד החברה שלכם. בדיוק כמו שיתוף פוסטים ממומנים בפייסבוק – גם כאן המטרה היא להגביר את המודעות לפוסטים שלכם. להביא לידים נוספים ולייצר עוד תגובות ושיתופים.
- מודעות טקסט – מודעות אלו מקבילות למודעות PPC מוכרות של כותרת, תמונה ותיאור עם קישור ליעד מסוים. אלה יופיעו בתוך הרשת החברתית באחד הסרגלים הצדדיים רק מגולשים אשר נכנסים לרשת החברתית דרך המחשב. ניתן למקד את המודעות בצורה נהדרת, לשלם לפי קליק או לפי אלף חשיפות למודעה שלכם, לעקוב אחר ההמרות ועוד.
- מודעות צ'אט – אפשרות לשלוח הודעה בצ'אט שנראית כמו הודעה פרטית. נרחיב על כך ממש בעוד רגע.
- מודעות ווידאו – למי מכם שפועל יותר עם סרטונים יכול לייצר קמפיין מודעות ווידיאו לקבל יותר חשיפות, יותר עוקבים ולהניע לפעולה את הגולשים בצורה אפקטיבית ומושקעת יותר.
- מודעות דינמיות – מודעות שבהן תוכלו להגדיר היטב את קהל היעד שלכם, להציג להם מודעות המבוססות על פי הצרכים של קהל היעד. נניח שמישהו מחפש עבודה בתחום מסוים שבו אתם מחפשים עובדים תוכלו לפרסם את המודעה שלכם לאותם אנשים. על הדרך תוכלו להרוויח עוד קהל יעד ועוקבים לפרופיל ולעמוד העסקי שלכם.
מודעות ממומנות בצ'אט:
אנו רוצים להתייחס מעט יותר לעומק לנושא מודעות ממומנות בצ'אט, מודעות ספונסרד מופיעות למשתמש כהודעה פרטית. ידוע כי הודעה פרטית שנראית כמו פניה אישית ממירה הרבה יותר מאשר מייל או מודעת פרסום אחרת. כאשר ברשתות פרסום אחרות זה נחשב כספאם לשלוח הודעה פרטית ולפרסם את העסק או ההצעה שלכם הרי שבאמצעות לינקדאין תוכלו לעשות זאת בצורה חוקית, ראויה ולסנן היטב את קהל היעד שלכם רק לאנשים שרלוונטיים עבורכם. תוכלו להציע את המוצרים/השירותים שלכם, לקדם וובינר או שידור חי שלכם, אירוע מסוים, דף עסקי, מוצר דיגיטלי ועוד. תוכלו לנצל את הפלטפורמה הזו ליצירת קשרים, שיתופי פעולה ועוד.
הקמת קמפיין פרסום בלינקדאין:
שלב 1 – הקימו חשבון מנהל: ניתן לעשות זאת בתוך מספר דקות, בקלות ובמהירות וכמובן בחינם. אם תנהלו את הקמפיין שלכם דרך חשבון המנהל שלכם תוכלו ליהנות מדוחות ויזואליים, איסוף מידע חשוב ופיצ'רים נוספים שיסייעו לקמפיין הפרסום שלכם.
שלב 2 – כעת עם הקמת קמפיין חדש תצטרכו לבחור את סוג המודעות/הקמפיין שתרצו להקים. לאחר מכן תנו שם לקמפיין, הגדירו את קהל היעד ואת אפשרויות ההנעה לפעולה.
שלב 3 – כעת תוכלו ליצור את המודעות לקמפיין שלכם. מבנה המודעה יהיה בהתאם לסוג הקמפיין/המודעות שבחרתם.
שלב 4 – כעת הוסיפו פילטרים נוספים כדי למקד את המודעות שלכם לקהל יעד ממוקד ורלוונטי יותר. כדאי לשמור את ההגדרות כתבניות לשימוש עתידי מהיר יותר בקמפיינים נוספים.
שלב 5 – הגדירו את התקציב ותזמון המודעות שלכם. למשל עלות פר הקלקה על המודעה, עלות לאלף הודעות או עלות לפי שיחה.
שלב 6 – נתחו את נתוני הקמפיין שלכם ובצעו שיפורים לאורך הדרך, הרעיון הוא להיות תמיד בשיפור התוצאות של הקמפיין והשגת תוצאות טובות יותר ורבות יותר.
פרסום בלינקדאין בעברית:
אחד היתרונות הטובים ביותר של לינקדאין היא היכולת לפרסם גם בעברית, משהו שלא היה מובן מאליו בעבר. למשל מודעות הצ'אט בתחילת הדרך היו הפוכות בשל עניין הכיתוב מימין לשמאל של השפה העברית. כמו כן יש קהל רב של ישראלים עצמאיים, מנכ"לים ואנשים מובילים הנמצאים בלינקדאין שתוכלו להגיע אליהם דרך מערכת פרסום נהדרת זו.
להיות לקוחות שלנו כבר ממחר
קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך
הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו
