אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

פרסום בטיקטוק

טיקטוק הנה אפליקציה פופולרית מאוד שבה משתמשים מכל העולם מצלמים ומעלים סרטונים קצרים (של עד 15 שניות). בדומה לרשתות חברתיות אחרות כמו יוטיוב גם טיקטוק מבוססת סרטונים, אולם סרטונים קצרים מאוד כפי שהבנתם והיא מעודדת את המשתמשים לייצר ליפסינגים וקטעי ריקוד עם שירי מפורסמים ברקע. כיום יש לאפליקציה הזו למעלה ממיליארד משתמשים כאשר רובם פעילים בה מדי יום. לעתים ניתן לצלם סרטונים עד 60 שניות בהתאם לתנאים והגבלות של טיקטוק. היתרונות של האפליקציה בפשטות השימוש שלה ובאפשרויות העריכה והוספת הפילטרים היא מה שהופכת אותה לכל כך פופולרית וטרנדית ברחבי העולם. מרבית קהל היעד שלה הם אנשים צעירים. כשליש מהקהל הם משתמשים עד גיל 18 ורוב המשתמשים הנוספים הם ככל הנראה בני 18 עד 30 עם כמה אחוזים בודדים של מעבר לכך.

אילו אפשרויות פרסום יש בטיקטוק?

רמת הפופולריות של האפליקציה והמקום שהיא תפסה גם בחייהם של מיליוני ישראלים (צעירים בעיקר) גורמים למפרסמים רבים לרצות להשקיע באפליקציה ואנשים אחרים לרצות להפוך להיות פופולריים כמעין כוכבי רשת ולהקים ערוץ פופולרי משלהם. כך או כך – הם צריכים לעשות פרסום בטיקטוק בצורה נכונה תוך יצירת תכנים רבים וטובים מדי יום. לכל אדם או עסק המעוניינים לפרסם את עצמם בטיקטוק יש מספר אפשרויות:

  • יצירת ערוץ משלהם – פתיחת ערוץ סרטונים עצמאי, יצירת סרטונים מדי יום וקידום הערוץ.
  • יצירת שיתופי פעולה עם אנשי טיקטוק פופולריים הזוכים לחשיפה גדולה לסרטונים שלהם ולשלם להם לפרסם את המוצרים שלכם.
  • פרסום ממומן באמצעות מערכת הפרסום של טיקטוק.

האלגוריתם של טיקטוק:

כדי לקדם ערוץ משלכם תצטרכו לייצר סרטונים מדי יום. האלגוריתם של טיקטוק הוא לא מאוד מפותח כמו מנועי החיפוש בדפדפן (ורחוק שנות אור מתחכום המנוע של גוגל למשל) אולם נראה כי יש כמה דרכים לגרד יותר חשיפות לסרטונים שלנו. ניתן להשתמש בקטעי מוסיקה טרנדיים מה שנראה שמסייע לקבלת חשיפה גדולה יותר. כמו כן ניתן להשתמש בהאשטגים וכן נראה שסרטונים נחשפים בעיקר בהתאם לאזור דמוגרפי או ערוצים שצפינו בהם קודם לכן. כמו כן פעילות בסרטון: כמות צפיות, תגובות, שיתופים ואחרים – מסייעים לסרטון להתקדם. על פי מחקרים שנעשו עד כה הפעילות של סרטון אחד או מידת הפופולריות שלו לא משפיעה על יתר הסרטונים בערוץ. כלומר טיקטוק מתייחסת לכל סרטון בפני עצמו ללא קשר למידת הפופולריות הכללית של הערוץ.

פרסום ממומן בטיקטוק – עד כמה הוא מפותח?

הפרסום הממומן בטיקטוק לא מפותח במיוחד מבחינת פילוח קהל היעד. בדרך כלל הוא יאפשר לפלח את הגיל לפי גיל, מין ואזור דמוגרפי אולם לא הרבה מעבר לכך. למרות זאת, העלויות עבור פרסום ממומן בטיקטוק יכולים להסתכם בכמה סנטים בודדים לקליק ולכן מדובר בערוץ פרסום שאם מתחשבים בקהל היעד העיקרי שלו (חבר'ה צעירים ובני נוער) לעסקים מסוימים יכול לעשות רק טוב.

יצירת תכנים לערוץ שלכם וטיפים נוספים:

מכיוון שהאלגוריתם של טיקטוק לא כל כך מפותח הרי שכדי לפרסם בטיקטוק כמו שצריך תצטרכו לייצר הרבה סרטון ולהראות פעילות ענפה מדי יום. לפחות 2-3 סרטונים ביום הם הכמות המומלצת עד שתצברו תאוצה והעדה והאמת שגם לאחר מכן כדאי להמשיך להכין סרטונים. לא תמיד תצטרכו סרטונים הקשורים לריקוד או ליפסינג. למעשה עסקים מסוימים שירצו לפרסם בטיקטוק יצטרכו מעבר לכך וסרטונים שקשורים בעסק שלהם. השתדלו לשמור על פשטות כדי לא לסבך את קהל היעד הצעיר. כמו כן חשוב להזכיר את המותג בסרטונים כי אנשים לא תמיד זוכרים במי מדובר או עבור מי הסרטון (במיוחד אלה שצופים בהרבה סרטונים מדי יום). חשוב להיות עקביים, להשתמש בהאשטגים, גם חוש הומור עוזר ותוכלו גם לקבל השראה ורעיונות לסרטונים דרך הסרטונים עצמם שתראו בפיד באפליקציה עצמה.

אם אתם רוצים להשקיע בפרסום בטיקטוק שלכם או של העסק שלכם אנו נוכל לסייע בנושא, צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

קידום זה לאוס

אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

עוד בנושא שיכול לעניין אותך