אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    עיצוב באנרים

    עיצוב באנרים לאינטרנט

    באנרים הם פיסות תמונה/אנימציה הנמצאים בשטח הדיגיטלי בדרך כלל והם מיועדים לצרכי פרסום. כך למשל נעשה שימוש בבאנרים באתר שלנו כדי להסב את תשומת לב הגולשים באתר לעמוד פנימי באתר או נמכור שטח פרסום באתר בדמוי באנרים שמהם יצא קישור לאתר הלקוח שרכש את שטח הפרסום אצלנו. באמצעות מערכת הפרסום הממומן של גוגל ניתן גם לפתוח קמפיין פרסום ולהציג מודעות תמונה, כלומר באנרים הכוללים קישור לאתר שלנו, שיופיעו במקום מודעות הטקסט באתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת. באנרים הם דרך נהדרת לייצר חשיפה למותג שלנו, לאתר שלנו, למוצרים דיגיטליים שאנו רוצים לחלק או למכור, למבצעים והטבות מיוחדים, להצעות מוגבלות בזמן, לאירועים שונים ועוד. הם מכילים יתרונות פסיכולוגיים וויזואליים רבים ועל כן הם נחשבים לפופולריים מאוד. כעת הגיע גם הזמן שלכם לדאוג לכמה באנרים למותג שלכם לצרכי פרסום אפקטיבי בדיגיטל.

    היכן נוכל למצוא באנרים ברשת ומתי נרצה לייצר כאלה בעצמנו?

    כדי לבחון את האפקטיביות של הבאנרים נחשוב תחילה היכן אנו נתקלים בהם בדרך כלל? אנו יכולים לראות אותם מוצמדים לפוסטים בפייסבוק או בכלל ברשתות החברתיות, ייתכן ונראה אותם קופצים במהלך סרטון ביוטיוב או אפילו באתרים שונים ברחבי הרשת המציגים פרסומות של גוגל אדס אצלם באתר ומאפשרים גם הצגה של פרסומת תמונה. באנרים יכולים לשמש אתכם עבור שטחי פרסום רבים ובטכניקות פרסום שונות במרחב הדיגיטלי ולכן כדאי לדאוג לכמה באנרים המובילים לאתר העסק שלכם או אפילו לבאנרים ספציפיים אם אתם רוצים לקדם דף נחיתה או מוצר מסוים. בדרך כלל סט עיצובים אחד יכלול קונספט דומה אך התאמת הבאנר לכמה גדלים שונים ונפוצים יותר.

    עיצוב באנרים זו אומנות – שיווקית וסגנונית כאחד:

    עיצוב באנרים זו אומנות לכל דבר ועניין. מדובר במוצר גרפי עם אספקט שיווקי. כלומר חשוב לשלב בין האספקט השיווקי לנראות הוויזואלית. מצד אחד אתם רוצים עיצוב גרפי יפה, נקי, כזה המתאים לרוח התקופה ונחשב לטרנדי בתחום העיצוב (לא עיצובים ישנים שעבר זמן ועשויים לעשות נזק למוניטין שלכם) ומצד שני אתם רוצים לכלול גם אלמנטים שיווקיים מבחינת הטקסט, הצבעים הנכונים, העברה חדה של המסר, יצירת עניין ועוד.

    מה זה עיצוב באנר בהתאמה אישית?

    אם אתם שואלים את עצמכם מה זה עיצוב באנרים בהתאמה אישית אז כדאי לדעת שהבאנרים הולכים למקומות שונים ומשום כך ייתכן וגם הדרישות לגודל הבאנר, החוקים ותנאי השימוש לפרסום שלהם, יהיו שונים. כך למשל באנרים וחומרי עיצוב בפייסבוק מוגבלים בכמות המילים/הטקסט שהם יכולים להכיל. בגוגל יש התאמות שונות לגדלי הבאנרים וכמובן חוקים מסוימים לגבי השימוש בהם במערכת הפרסום של גוגל ואצלכם באתר למשל תוכלו להתאים את הבאנרים והתוכן שלהם לפי הצרכים שלכם. אם אתם רוכשים שטח פרסום באתר אחר ומפרסמים בו באנר שלכם לתקופה מסוימת ייתכן ויהיה מדובר בבאנר שבעל האתר ירצה לקבוע את הגודל שלו או יציע לכם מספר מיקומים וגדלים אפשריים לבחירה.

    עיצוב באנרים לגוגל

    לגוגל יש את מערכת הפרסום הגדולה והפופולרית ביותר בעולם. עשרות אלפי בעלי עסקים בישראל (ומיליונים ברחבי העולם) מפרסמים במערכת הפרסום גוגל אדס של גוגל. הקמפיין יכול להכיל מודעות טקסט, ווידיאו או תמונות (באנרים). הבאנרים יכולים להופיע באתרי שותפים של גוגל ברחבי הרשת, במהלך סרטונים ביוטיוב כמודעה קופצת או באפליקציות וכלים נוספים של גוגל. בין הגדלים הפופולריים ביותר של הבאנרים המשומשים במערכת הפרסום יהיו 468 על 60, הלידרבורד 728 על 90, גורד שחקים 120 על 600 או גורד שחקים רחב 160 על 600 ויש כמובן את הבאנרים המרובעים הפופולריים 250 על 250, 250 על 300 ו-280 על 336 פיקסלים.

    עיצוב באנרים לאתר העסק

    בכל הנוגע לאתר העסק שלכם הבאנרים ישמשו בדרך כלל לפרסום של מוצרים דיגיטליים שלכם, עמודים פנימיים, כלים פנימיים הנמצאים באתר שלכם שאתם רוצים לכוון את הגולשים אליהם ועוד. הבאנרים הם דרך נהדרת לבלוט מעל הטקסט הרגיל באתר ולכוון את תשומת הלב אל הגולשים אל עמוד או מסר מסוים. תוכלו להשתמש בבאנרים גם לפרסם אירוע שלכם, מבצע מיוחד או הרשמה לתפוצה. הגודל של הבאנר תלוי במבנה האתר שלכם ובצרכים שלכם כך שאין גודל אחד שהוא הנכון אלא מותאם אישית לצרכים שלכם.

    טיפים לעיצוב באנרים שמביאים תוצאות

    • הנעה לפעולה – בכל באנר חשוב לכלול הנעה לפעולה. בסופו של דבר אתם רוצים שהגולש לא רק יסתכל על הבאנר אלא ילחץ עליו ויגיע לעמוד מסוים (כך לפחות ברוב המקרים) ולכן הוספה של הנעה לפעולה בדמוי כפתור "לחץ כאן", "הורד עכשיו" או משהו בסגנון יכולים להוסיף לאחוז ההמרה בלחיצה על הבאנר.
    • מסר אחד וברור – כל באנר יכלול מספר אחד ובצורה ברורה ופשוטה להבנה. אין הרבה מקום לטקסט ואלמנטים שונים בבאנר ולכן חשוב שהמסר לא יהיה מתוחכם אלא קצר, קליט, בכיתוב מספיק גדול ולעתים אפילו ישיר. כל עוד המסר יועבר הבאנר עשה את שלו.
    • גודל הבאנר – התאימו את גודל הבאנר לצרכים שלכם ולהיכן שאתם מפרסמים אותו. אם אתם רוצים להשתמש בבאנרים לפרסום ממומן בגוגל או במערכת אחרת – בחנו מספר גדלים של באנרים ובדיוק מה עובד הכי טוב.
    • האם להשתמש באנימציה? – ניתן לבנות באנרים בצורת אנימציה ולא תמונה ולשמור את הקובץ בפורמט GIF. לא תמיד זה מתאים ולא בהכרח זה מספק את התוצאות הטובות ביותר אולם זו אופציה וכדאי לעתים לבחון אותה.

    חברתנו הינה אחת מחברות הפרסום הגדולות והמובילות בישראל, החברה מתמחה בשיווק הדיגיטלי ומספקת מעטפת שירותים כוללת לעסקים בכל סדר גודל, החל מבניית אתרים, קידום אתרים, שיווק ופרסום בגוגל וברשתות החברתיות וכמובן גם שירותי עיצוב באנרים ועיצוב גרפי בכלל. לפרטים נוספים והצעת מחיר צרו עמנו קשר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו