אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

משרד פרסום

משרד פרסום דיגיטלי באינטרנט

משרד פרסום דיגיטלי המוביל בישראל

בערך כ-50 אלף עסקים חדשים קמים בישראל מדי שנה. רק 10% מהם שורדים לאחר 5 שנים מיום הפתיחה שלהם. הסיבות לכך יכולות להיות רבות: התנהלות פיננסית לא נכונה, מיתוג לא נכון של העסק או המוצרים שלו, שיווק לא אפקטיבי, סגירת חוזה שכירות שגרם להפסדים רבים וקריסת המערכת, איבוד לקוחות גדולים ועוד. עסק שממתג את עצמו בצורה נכונה ויודע להביא לקוחות על בסיס קבוע, יודע להתנהל מולם ויודע לגרום להם לאהוב את המותג ולחזור ולרכוש שוב – יהיה עסק שישרוד, יהיה רווחי ויוכל אף להתקדם ולהתפתח. אחת ההחלטות החשובות שתצטרכו לקבל כבעלי עסקים, בין אם מדובר בעסק חדש ובין אם מדובר בעסק קיים, היא: עם אילו אנשי מקצוע אתם עובדים והיכן לשים את תקציב הפרסום שלכם. כאן חברתנו, לאוס מדיה ואינטראקטיב נכנסת לתמונה!

השלבים המוקדמים שבהם בעל העסק מכיר את העסק שלו:

בפגישה הראשונה שלנו עם בעל העסק, מלבד העובדה שאנו פשוט אוהבים להכיר יזמים ואנשי עסקים חדשים בכל יום, אנו אוהבים לשמוע אותם מדברים על העסק שלהם. הם בדרך כלל מלאי תשוקה כאשר הם מדברים על העסק שלהם, יש להם חזון ברור מבחינתם והכיוון הוא טוב. הבעיה היא שאין להם את הכלים, הידע ו/או הניסיון ללטש את התוכנית הזו לידי משהו מעשי שיניב תוצאות ויעזור להם להתקדם. בשלבים הראשונים בעבודה שלנו עם לקוח אנו עוזרים לו להכיר יותר לעומק את העסק שלו, עוזרים לו להגדיר יותר בבירור את החזון שלו ובונים ביחד תוכנית אסטרטגית נכונה לשיווק ומיתוג העסק כדי להגיע לשם. בין הדברים החשובים שנבצע עליהם מחקר יהיה הכרת קהל היעד של העסק.

הכרת קהל היעד והיכן הוא נמצא:

צעד משמעותי בהצלחה של כל עסק תלוי בכמה הוא מכיר את קהל היעד שלו. הכרת ופילוח קהל היעד היא הבנה של הצרכים של הקהל, מה הוא מחפש, היכן הוא נמצא באינטרנט ומחוצה לו ומהי הדרך הטובה ביותר להגיע אליו. קהל צעיר למשל, של בני נוער או חבר'ה צעירים אחרי צבא, תוכלו למצוא יותר באינסטגרם למשל מאשר בלינקדין. פייסבוק למשל היא הרשת החברתית הגדולה בעולם ובשל הפופולריות שלה גם בישראל זה לא פלא שיש מיליוני אנשים המשתמשים בפייסבוק כמעט מדי יום. כדי לפרסם בפייסבוק ולהגיע לקהל היעד שלכם תוכלו לסווג את הפרסום שלכם לפי פרמטרים שונים כמו: גיל, מין, אזור מגורים, תחומי עניין ועוד. פרסום בגוגל למשל יותר יתבסס על ביטויי מפתח וחיפושים בגוגל. האם הקהל שלכם יותר ימצא אתכם בגוגל? אולי הוא נמצא בפייסבוק שעות רבות במהלך היום? האם הוא צופה ביוטיוב? כמה מידע הוא מחפש? מהם הצרכים שלו? ועוד. חשוב לבנות פרסונות של קהל היעד הממוצע שלכם המבוססות על מחקר מקדים שתבצעו על הקהל והתחום שבו פועל העסק שלכם. לאחר מכן תוכלו להגיע להחלטה היכן להשקיע את תקציב הפרסום שלכם ובאיזו דרך. 

החשיבות של משרד פרסום למיתוג ופרסום החברה:

אם היינו מבקשים מכם לכתוב סיפור ולספר לנו על הדמות הראשית בסיפור, סביר להניח שהייתם מתחילים לאפיין לנו איך היא נראית, הייתם מספקים לנו פרטים על האופי שלה, מה היא עושה וכו'. במילים אחרות – הייתם מעצבים את דמותה. פעולה זו דומה מאוד לאפיון עסק ואפיון העסק הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הפרסום של העסק והאופן שבו העסק ממותג בעיני הקהל. הדרך שבה תאפיינו את העסק שלך ביחד עם חברת הפרסום שלכם – תשפיע על המוצרים שלכם, על השירותים שלכם, על האופן שבו עובדי שירות הלקוחות שלכם ידברו עם הלקוחות, על המילים שתכתבו באתר שלכם או במודעות הפרסום ואפילו על עלוני הפרסום שתחלקו או הרול-אפים שיהיו במשרד או בסניפים שלכם. למשרד הפרסום יש את המשקל הרב ביותר במיתוג ופרסום החברה שלכם. בעזרתו תוכלו לעצב את תדמית החברה, את מה שהיא מאמינה בו, את חזון החברה ואת האופן שבו היא פועלת. משם תוכלו לעשות שימוש בכלי התקשורת על מנת לקדם את אותו מיתוג ולייצר חשיפה רחבה וטובה יותר לעסק שלכם. 

עוצמתה של המדיה הדיגיטלית במציאות שאנו חיים בה כיום:

אם כבר דיברנו על יצירת חשיפה לעסק וכמובן עיצוב ומיתוג של העסק בעיני אחרים – אין דרך טובה יותר ומקום טוב יותר לעשות זאת מאשר באמצעות האינטרנט. המדיה הדיגיטלית היא למשל סביבה שכל הזמן מתפתחת ולא עוצרת. בין האתרים מלאי המידע, אתרים של עסקים מקצוע, פורטלים של תוכן, רשתות חברתיות, מנועי חיפוש, דפי נחיתה, אתרי לימוד ומגזינים שונים תוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים כמעט בלחיצת כפתור. לכן – אם אתם בעלי עסק ואין לכם נוכחות באינטרנט אתם לא קיימים. גם אם יש לכם בסיס לקוחות פיזי של אנשים שמכירים אתכם 30 שנה – עדיין תארו לכם כמה לקוחות אתם מפסידים מזה שאתם לא נמצאים באינטרנט, מפתחים שירותים ומוצרים נוספים ומביאים לקוחות חדשים לעסק. 

מכיוון שכמעט לכל אדם יש סמארטפון בכיס עם גישה לאינטרנט וכמעט כל אזרח בישראל ובעולם גולשים באינטרנט בדרך כזו או אחרת – אנו מבינים מכאן את העוצמה של האינטרנט. מדובר במדיה התקשורתית המובילה כיום וזו הסיבה מדוע בעלי עסקים מעדיפים להשקיע באינטרנט יותר מאשר בשיטות פרסום רבות אחרות. אפילו רשתות גדולות משקיעות באתר אינטרנט איכותי ובפרסום אונליין לצורך הבאת לקוחות נוספים, שיפור המיתוג של החברה והטמעת המותג במוחם של הגולשים מדי יום. כדי לעשות את כל זה תצטרכו משרד פרסום דיגיטלי מנוסה ומקצועי כמו לאוס מדיה ואינטראקטיב למשל שיוכל לספק לכם מגוון שירותי פרסום במקום אחד.

אילו שירותים יכול לספק לנו משרד פרסום דיגיטלי?

חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב בע"מ הנה משרד הפרסום הדיגיטלי המוביל בישראל. החברה משקיעה רבות בכוח אדם שלה ובכלים הטכנולוגים המתקדמים לצורך קידום לקוחותיה. שירותיו של משרד פרסום מתחילים באפיון נכון של העסק וקהל היעד שלו, ביצוע מחקרים החשובים לבניית אסטרטגיה שיווקית ולאחר בנייה של תוכנית זו ניתן לבחור אילו שירותי פרסום מתאימים לעסק. אלו הם רק חלק משירותי בניית התשתיות והפרסום שחברתנו מספקת:

  • בניית אתרים ודפי נחיתה – תשתיות הם חלק בלתי נפרד מתהליך הפרסום שלכם באינטרנט. ברוב המקרים תצטרכו אתר אינטרנט מקצועי לעסק, בוודאי אם אתם רוצים לקדם אותו בצורה אורגנית במנוע החיפוש של גוגל. דפי נחיתה מתאימים לשירותים/מוצרים ספציפיים שאתם רוצים לקדם במקביל. החברה מספקת שירותי בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר כולל עיצוב גרפי ייחודי עבורכם, תוכן איכותי ובעל ערך עבור הגולשים ותוכן שיווקי לקידום השירותים והחברה. 
  • פרסום ממומן בגוגל – אחת משתי שיטות הפרסום המובילות בגוגל ואולי באינטרנט בכלל. ניהול קמפיין פרסום עם מודעות שיווקיות המקדמות את העסק במנוע החיפוש ובאתרי שותפים של גוגל. תשלום בעבור לחיצות הגולשים וכניסה לאתר בלבד.
  • קידום אורגני בגוגל – הצלע השנייה של גוגל. 9 מ 10 אנשים מבצעים חיפוש בגוגל ולא במנועי חיפוש אחרים וכאשר מדובר במיליוני אנשים רק בישראל אתם יכולים להבין את העוצמה של מנוע החיפוש הזה. להתברג ראשון או בין התוצאות הראשונות לביטויי מפתח בתחום שלכם לא רק שיניבו לכם תנועה אורגנית טובה ואיכותית לאתר שלכם אלא שם תשפר את המיתוג שלכם והמוניטין שלכם ביחס למתחרים שלכם.
  • פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם – 2 הרשתות החברתיות הגדולות בעולם (אינסטגרם נקנתה על ידי פייסבוק ולכן מערכת הפרסום של פייסבוק וכן פיצ'רים שונים מקושרים בקלות בין 2 המערכות). עסק שיכול לקדם תמונות וסרטונים בתור התוכן העיקרי שלו בהחלט מומלץ עבורו להשקיע בפרסום בערוצים אלו.
  • כתבות ברחבי הרשת – על מנת ליצור את המוניטין, צריך לשחרר איזכורים חיוביים על העסק במגוון אתרים שונים על מנת לתת נפח למותג בתוצאות החיפוש הטבעיות.

היתרונות של משרד פרסום דיגיטלי מקצועי:

  • עדכונים וחדשות לפני כולם – משרד פרסום המתמחה בדיגיטל גם נוהג להתעדכן וללמוד מדי יום על התחום ועל החדשות בתחום. לדוגמה: פיצ'ר חדש שנכנס לפייסבוק שיכול לסייע ללקוחות החברה או שינוי שנעשה במנוע החיפוש של גוגל וכיצד הוא ישפיע על מיקום האתרים המקודמים של החברה ולקוחותיה. חברה שחיה ונושמת את התחום מדי יום דואגת להתעדכן גם מדי יום בחדשות בתחומה ולבצע את הפעולות וההתאמות הנדרשות לפני כולם.
  • קידמה טכנולוגית – שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, טכנולוגיות תכנות ומערכות חכמות לצורך קידום ופרסום לקוחות החברה.
  • מבנה ארגוני מסודר – חברת פרסום כמו לאוס מדיה ואינטראקטיב למשל כוללת מבנה ארגוני מסודר ומקצועי, החל משלבי האפיון והייעוץ, דרך הקריאייטיב, התוכן, העיצוב, בניית האתרים ועד לשירותי השיווק והפרסום. חברה המעמידה לרשותכם גם מוקד שירות לקוחות לעדכונים ובירורים, מנהלי תיקי לקוחות שידאג לצרכים שלכם ועוד.
  • אנשי מקצוע מנוסים – חברה מקצועית ומנוסה עם עובדים שעברו הכשרה מקצועית בתפקיד אותו הם מבצעים בחברה. 
  • ניסיון רב שנים בתחום השיווק הדיגיטלי מה שמאפשר התמודדות עם עליות וירידות לאורך הדרך, אתגרים שונים, שינויים שונים בסביבה האינטרנטית, טרנדים ועוד. הניסיון גם מאפשר עבודה עם קשת רחבה יותר של בעלי עסקים בתחומים שונים, הכרת קהלי יעד שונים ועוד.

משרדי פרסום שעומדים לצידכם בכל הארץ

בתור משרד הפרסום הדיגיטלי המוביל והגדול ביותר בישראל, אנו מאפשרים ללקוחותינו להיפגש איתנו ב 2 סניפי החברה, בחיפה ובתל אביב.

משרד פרסום בחיפה:

סניף הדגל של החברה נמצא בגוליאלמו מרקוני 25, באיזור הצ'ק פוסט החדש בחיפה. החברה מקבלת אליה בברכה בעלי עסקים בכל סדר גודל ובכל אזור בארץ, כאשר בסיס העובדים הגדול של החברה הוא בצפון נכון להיום, החברה פועלת באהבה לקידום בעלי עסקים בישראל ובצפון בפרט, הרחבת המעגל העסקי שלהם והגדלת כמות הלקוחות.

משרד פרסום בתל אביב:

משרדי החברה בתל אביב ממוקמים ברחוב דרך מנחם בגין 156 במגדל רסיטל החדש. הסניף נפתח במטרה לספק מענה לחברות רבות באזור המרכז שיכולות כעת לבקר במשרד החברה, להכיר את העובדים, לקבל ייעוץ מקצועי ישיר לגבי העסק שלהם וכמובן שירותי פרסום דיגיטליים מקצועיים במקום שנוח להם.

למה דווקא לאוס מדיה ואינטראקטיב? 

  • ייחודיות – כל לקוח אצלנו הוא מיוחד. כל אתר מקבל עיצוב שונה, קונספט מיוחד המתאים עבורו ועבור בית העסק. במחקר מילות המפתח שאנו מבצעים עבור לקוחותינו לצרכי פרסום וקידום אורגני אנו מבססים תוכנית מילות מפתח שונה לכל עסק ומתאימים את עצמנו ללקוח בצורה הטובה ביותר ולפי צרכיו.
  • מקצועיות – החשיבות של רמת הביצוע והתוצר הסופי שכל לקוח מקבל היא ברמה הגבוהה ביותר. כל מחלקה עוסקת ומתמחה בתחום אחד בלבד ולכן כל אחד מתמקצע אך ורק בתחום שבו הוא עוסק. 
  • ניסיון – הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים עוזר לנו להעניק לכם את השירותים המקצועיים והטובים ביותר, להתמודד עם אתגרים שונים ולקרוא את השטח בצורה הטובה ביותר.
  • שירות לקוחות – החברה מספקת שירות לקוחות זמין ומקצועי ברוב שעות היום, הן באמצעות הדואר האלקטרוני וכמובן באמצעות הטלפון עם מוקד הודעות שמגבה 24/7. 
  • אמינות – אנו שמים בראש סדר העדיפויות שלנו את הצורך לעבוד עם לקוחותינו באמינות ובהגינות. זו הסיבה מדוע זכינו לקבל את תו אמון הציבור.
  • קידום טכנולוגי – החברה פועלת כל הזמן לטובת התקדמות בהיבט הטכנולוגי. החברה מפתחת כלים רבים in house מה שנקרא על מנת לספק ללקוחותיה את שירותי הפרסום המתקדמים ביותר שמשרד פרסום יכול לספק להם.

לפרטים נוספים וקביעת פגישה צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם. 

אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו