משפיענים
כל מה שצריך להכיר על פרסום באמצעות משפיענים
משפיענים
אחד הכלים השיווקיים העוצמתיים ביותר ברשת היום היא שימוש במשפיענים או אושיות רשת אם תרצו וזאת כדי לייצר חשיפה לקהל ממוקד יותר ומעורב יותר. אם בעבר היינו בעיקר מחזיקים מפרסומות יקרות בטלוויזיה או בעיתון הרי שהיום האינטרנט מאפשר לנו דרכים שונות לייצר שיווק ממוקד ואפקטיבי ויותר לעסק שלנו. מרבית השיווק הדיגיטלי מבוסס על פרסומות ובניית יחסי אמון עם הגולשים אולם היתרון המרכזי של שיווק משפיענים וכוכבי רשת למיניהם היא שהם כבר עשו את העבודה הזו: יצרו קהל רב של עוקבים ונהנים מקהל מעורב ופעיל יותר. על פי מחקרים רוב האנשים מושפעים מהמלצות (במיוחד היום בעידן הרשתות החברתיות) ורק המיעוט שהוא היתר מושפע מפרסומות. על כן אין פלא מדוע פרסום משפיענים היום הוא פופולרי מאוד בקרב בתי עסק רבים, כמעט בכל תחום.
שיווק משפיענים – מדוע זה כל כך אפקטיבי?
- בדרך כלל המשפיענים הללו יהיו ממוקדים בתחום אחד. הם לומדים אותו, מתמחים בו, מתמקדים רק בו והופכים כביכול למומחים באותו התחום על פי דעת הרוב כמובן.
- התוכן אם כן נתפס כיותר אמין כאשר משפיענים המומחים בתחומם מפרסמים אותו לקהל שלהם.
- משפיענים אלו יהיו בעלי אינטראקציה גבוהה יותר בקרב העוקבים שלהם בדרך כלל: יותר תגובות, יותר שיתופים, יותר לייקים, יותר חשיפות ויותר לקוחות.
- אושיית רשת היא משהו שמתחברים אליו לרוב בשל התכנים האותנטיים שהוא/היא מעלים ועל כן הם נתפסים כיותר אמינים.
היכן צריך להיות כדי להיחשב כמשפיען?
משפיענים ברשת אלו למעשה אנשים שהם מובילי דעת קהל, לרוב יתמקדו בתחום מסוים ויעלו מדי יום תכנים אותנטיים לפרופילים שלהם ברשתות החברתיות. משפיענים באינסטגרם למשל יהיו אנשים שיש להם מאות אלפי עוקבים ויותר. ישנם גם משפיעים בישראל הנחשבים לקטנים יותר עם כמה עשרות אלפי עוקבים אך עדיין נחשבים למובילי דעת קהל בתחומם. במילים אחרות ככל שיש לכם יותר עוקבים ברשתות החברתיות ובפרופילים שלכם באינטרנט כך ההשפעה שלכם על הקהל תהיה גדולה יותר ויהיה אפשר לקרוא לכם משפיעני רשת.
קמפיין משפיענים לקידום העסק שלכם:
עבור מרבית העסקים בישראל ניתן יהיה למצוא אנשים המשפיעים באותו התחום ובעלי כמות גבוהה של עוקבים. ניתן יהיה להקים קמפיין משפיענים לקידום העסק שלכם, לשלם לאותם משפיענים ובעזרת אסטרטגיית שיווק חכמה לקדם את מוצרי ושירותי החברה. לדוגמה: אם יש לכם מוצר קוסמטי שאתם מקבלים תוכלו בהחלט למצוא אושיות רשת המתמחות טיפוח ובקוסמטיקה ואלה יפרסמו באופן גלוי או סמוי את המוצרים שלכם בהתאם להסכם הפרסום בין הצדדים ואסטרטגיית הפרסום המוסכמת על 2 הצדדים.
איך לאתר משפיענים בתחום שלכם?
זה לא פשוט לאתר משפיענים אך גם לא קשה במיוחד. צריך לעקוב אחר מה שהולך כיום ולחפש במקומות הנכונים את המשפיען שהכי מתאים לקהל של העסק או המותג שלכם.
- תוכלו לחפש ברשתות החברתיות אנשים שיש להם כמות גדולה של עוקבים. תוכלו לחפש את מילת המפתח במנוע החיפוש של הרשת החברתית ולמצוא משתמשים עם הרבה עוקבים העוסקים באותו תחום שהקלדתם.
- תוכלו לחפש רשימות של האשטגים פופולריים, להיכנס אליהם ולראות מי פעיל ומעלה תכנים עם אותם האשטגים שקשורים לתחום שלכם וכך למצוא אנשים עם כמות עוקבים גדולה ובעלי השפעה רבה.
- חפשו אתרים ובלוגרים בתחום שלכם.
- השתמשו בתוכנות שונות למצוא אתרים, בלוגים ופרופילים פופולריים בתחום שאתם מחפשים.
- השתמשו בסוכנות משפיענים מקצועית שתבחר עבורכם את המשפיענים ואושיות הרשת.
מהי סוכנות משפיענים וכיצד נוכל להיעזר בה?
סוכנות משפיענים היא סוכנות פרסום המקושרת למשפיענים רבים בתחומים שונים ותוכל לסייע לכם בבניית אסטרטגיה שיווקית לעסק שלכם ולדאוג לפרסום באמצעות אותם משפיעני רשת בתחום שלכם. הסוכנות פועלת כמו סוכנות פרסום לכל דבר אולם עם התמחות וקשרים עם משפיעי רשת רבים, מעוניינים לעשות פרסום משפיענים? יכול להיות שאנחנו יכולים לעזור לכם, השאירו פרטים ואנו נצור עמכם קשר!
להיות לקוחות שלנו כבר ממחר
קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך