אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    מערכת לידים

    להנות ממבחר מידע על עולם שלם לקדם את העסק שלך

    מערכת ניהול לידים לעסקים

    המרדף אחר לקוחות פוטנציאליים גורם לנו להשקיע במגוון ערוצי שיווק בדיגיטל. הפעילות השיווקית מהערוצים השונים מזרימה פניות אל בית העסק במגוון דרכים ואפשרויות: לקוח המתקשר באופן ישיר לעסק, לקוח המשאיר פרטים באתר, לקוח הממלא טופס בדף נחיתה, לקוח השולח הודעה בוואטסאפ או בצ'אט באתר וכו'. כעת ניתן יהיה למדוד ולעקוב אחר כל הפניות דרך מערכת ניהול לידים מקצועית ואיכותית, מה שיאפשר לכם ללמוד יותר על ערוצי השיווק היעילים יותר, מהיכן מגיעים הלידים האיכותיים ביותר והיכן כדאי לכם להשקיע את תקציב השיווק שלכם. ללא מערכת זו לא ניתן לעקוב אחר הלידים המגיעים מכל כיוון, לא ניתן לנתח נתונים של קמפיינים ולשפר את ביצועי הקמפיינים של החברה בערוצי השיווק השונים.

    כל הפניות לעסק – מדידות כעת במקום אחד:

    באמצעות מערכת ניהול לידים תוכלו לעקוב ולקטלג את כל הפניות לעסק שלכם, לאסוף מידע בזמן אמת על הקמפיינים שלכם, הלידים, מהיכן הם מגיעים, דרך איזו מילת מפתח, איזה קמפיין, איזו מודעה ועוד. כל עסק משקיע כיום בפרסום הדיגיטלי ובמגוון ערוצי שיווק בדרך כלל: החל מאתר החברה, דפי נחיתה, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אפליקציות ואפילו פניות ישירות שמקבלים מלקוחות בטלפון. כעת תוכלו לבצע מעקב אחר כל הפניות והלידים שלכם, ללמוד איזה ערוץ שיווק או קמפיין עובדים הכי טוב, היכן ניתן וצריך לשפר ועוד.

    מגוון אפשרויות איסוף מידע ומעקב באמצעת מערכת לידים:

    מערכת לאיסוף לידים (או ניהול לידים אם תרצו) תסנכרן נתונים באופן מלא מכל הטפסים שקשורים לעסק שלכם: בדפי נחיתה, בדף הפייסבוק, באתר החברה ועוד. כמו כן המערכת תקליט ותאסוף מידע אודות כל השיחות הטלפוניות בחברה. כל המידע ייאסף אל תוך המערכת כך שתוכלו לראות אילו מהלקוחות פנו באופן ישיר, מי השאיר פניה באמצעות טופס, באמצעות איזה טופס השאירו פניה, תוכלו לשמוע הקלטות של השיחות בין נציגי הארגון ללקוחות, תוכלו לראות אילו לקוחות קיבלו מענה חוזר לפנייה שלהם ואילו לא, המערכת אפילו תוכל להציג לכם נתונים ללא כפילויות של אותו לקוח הפונה במקומות שונים.

    משקיעים נכון וחכם ומגדילים את החזר ההשקעה:

    ROI הוא מונח המתייחס להחזר ההשקעה שלכם. כלומר, אם השקעתם סכום מסוים בקמפיין פרסום בפייסבוק למשל, אתם רוצים לוודא כמה הקמפיין הזה החזיר לכם. כדי לבחון את איכות הקמפיין, איכות הלידים המגיעים דרכו והאם החזר ההשקעה שם היה מספיק טוב עבורכם תצטרכו למדוד מגוון פרמטרים כמו למשל איזו מודעה הייתה אפקטיבית יותר, לשמוע שיחות מוקלטות עם לקוחות שהגיעו דרך הפייסבוק, לוודא כמה לקוחות משלמים העסק הרוויח מאותו קמפיין וכד'. כל אלה ועוד תוכלו למדוד באמצעות מערכת ניהול לידים מקצועית.

    מי צריך את המערכת?

    מגוון רחב של ארגונים ובתי עסק יכולים לעשות שימוש במערכת לידים עבור לקוחותיהם במגוון ערוצי שיווק, במערכת זו יכולים להשתמש גם ארגונים שונים וכן עסקים קטנים-בינוניים המעוניינים לצמוח וליהנות מכלים מתקדמים לניהול העסק והלידים המגיעים מערוצי השיווק השונים.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו