ערך חיי הלקוח – lifetime customer value

ערך חיי הלקוח – Lcv – lifetime customer value – בעולם השיווק ישנה חשיבות רבה להיכרות עם הלקוחות במטרה לבצע...

ערך חיי הלקוח – Lcv – lifetime customer valueבעולם השיווק ישנה חשיבות רבה להיכרות עם הלקוחות במטרה לבצע שירותי שיווק מותאמים עבורם ולמקסם את הרווחים וההכנסות. ערך חיי הלקוח (LCV) הינו מונח שנועד לחזות את השווי העסקי ממערכת ההתקשרות בין העסק לבין הלקוח. החישוב לוקח בחשבון את סך הכנסות הרווח מהלקוח, מהן מופחת הכסף שנדרש כדי לספק לו את השירות וכן חישוב תקופתי של תזרים מזומנים משוער של הלקוח. כך ניתן להקצות את המשאבים באופן נכון ומותאם. לדוגמה, לקוחות שיקבלו ערך חיי לקוח גבוה יותר, יוכלו לקבל השקעה גבוהה יותר ובכך לתחזק ולשפר את התקשורת העסקית. אפשרות נוספת להגדלת חיי הלקוח תהיה להתאים קמפיין שיווקי ללקוחות השונים במינימום רווח ובמקסימום תוכן וערך (לדוגמה, שירות שליחת הודעות שבועי עם מבצעים חמים או איחולים לימי הולדת).

ערך חיי הלקוח - lifetime customer value

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!