DAYPARTING

DAYPARTING – הינה תכונה שמאפשרת לנו לבחור את השעות או הימים בהן קמפיין כל שהוא ירוץ ברשת. למשל ברשת הפייסבוק...

DAYPARTING – הינה תכונה שמאפשרת לנו לבחור את השעות או הימים בהן קמפיין כל שהוא ירוץ ברשת. למשל ברשת הפייסבוק ניתן להגדיר מראש את תזמון הקמפיין כך שהוא יהיה רלוונטי לקהל יעד ספציפי. דוגמא אם מדובר על קמפיין שרץ במקביל בשני אזורי זמן שונים אז ניתן יהיה לבצע DAYPARTING ובכך לסנכרן בין שני אזורי הזמן. כך כל גולש במדינה מסוימת יקבל את המידע הדרוש והנכון ויגיע אל בית העסק שלכם ולא אל המתחרים. ההגדרה הזו היא בעלת חשיבות גבוהה והיא תביא להצגה של המודעה שלכם רק בשעות מסוימות של השבוע או היום, כל זאת על פי המחקר שלכם בנוגע להרגלים שלו. לדוגמא אם קהל היעד נמצא בפעילות בעיקר בשעת הערב אז לשם תכוונו. על התזמון להיות מותאם לקהל היעד. כך לדוגמה, אם חברה מוכרת מוצרים עבור נשים בהריון או נשים הנמצאות בחופשת לידה, ניתן לתזמן את הפרסום לשעות הבוקר או הערב, שכן בשעות אלה גולשות בדרך כלל הנשים באתרי האינטרנט. עם זאת, אם המוצרים מיועדים לאנשי הייטק או אנשים שעובדים עד מאוחר, כדאי לתזמן אותם לשעות הערב המאוחרות.

DAYPARTING - תזמון פרסומים של קמפיינים

 

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!