שיפור יחס המרה – CRO

CRO – Conversion Rate Optimization, ובתרגום לעברית – שיפור יחס המרה, מתייחס לפעולות השונות והמגוונות שבאפשרותנו לבצע כדי לשפר את...

CRO – Conversion Rate Optimization, ובתרגום לעברית – שיפור יחס המרה, מתייחס לפעולות השונות והמגוונות שבאפשרותנו לבצע כדי לשפר את היחס. בעולם האינטרנט, המרה מתייחסת לשינוי מצבו הסתמי של הגולש מגולש שהגיע לאתר ונטש אותו או צפה במודעה מבלי ללחוץ עליה, לגולש "מומר" שמוריד קבצים, משאיר את פרטיו בטופס יצירת קשר, נרשם לקבלת דיוור אוטומטי או מבצע פעולות רכישה. למשל, אם מתוך 100 גולשים שנכנסו לאתר, 20 מתוכם השאירו טפסי לידים, אזי יחס ההמרה הוא חמישית, כלומר 20 אחוז. קיימות דרכים רבות כדי לבחון את יחס ההמרה ולשפר אותו. ניתן לבצע סקר קהל ישיר כדי לקבל את הפידבק המהימן ביותר ולשאול את חוות דעתם של הגולשים על האתר, החל מחוות דעת על העיצוב ועד לחוות דעת על המוצרים השונים. בנוסף, ניתן לבצע פעולות בדיקה הדרגתיות שונות כמו לשנות את עיצוב הדף או אפילו להעלות כמה עיצובים שונים לאותו הדף לרשת החברתית ולראות איזה אתר זוכה ליותר כניסות וליותר התעניינות.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!