אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

שיווק חוויתי – Experiential Marketing

מדובר על טכניקת שיווק מתקדמת אשר מערבת את כל החושים של הצרכן על מנת לגרום לו להיקשר למצור או המותג שאנו מעוניינים לשווק לו. יצירת תגובות רגשיות הינה דרך בטוחה אל ליבו של הלקוח, בתנאי שעושים זאת נכון. לדוגמא, אם רוצים להתבסס על חוש הראיה אז ניתן להשתמש בשלטי חוצות גדולים ומרשימים. לעוררות של חוש השמיעה אפשר להפעיל מוזיקה נעימה או לארגן קונצרט, ועוד. הרעיון הוא להבין איזה חושים נרצה להפעיל, והאופן שבו ההפעלה שלהם תעזור לחבר את הלקוח עם המותג. אנו רוצים להבין מה ירגיש הלקוח כאשר ייחשף לפעילות.

שיווק חוויתי - Experiential Marketing

מילון המושגים שלנו

גם אתם יכולים לקחת חלק ממילון המושגים

השאירו פרטים ושלחו לנו מהו המושג שאתם מכירים ולא מופיע


תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן