קידום אתרים > מונח >
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
רכישת לידים
כאשר בעל עסק משווק ומפרסם את העסק שלו באינטרנט הוא בעצם מקווה לקבל כמה שיותר לידים בכמה שפחות כסף. ליד הוא בעצם אדם שהשאיר פרטים באתר/דף נחיתה/תשתית שיווקית אחרת והתעניין במוצר/שירות המוצע על ידי העסק. ישנם עסקים שלידים עולים עבורם שקלים בודדים ועסקים בתחומים תחרותיים יותר שמחירי הלידים נעים בין כמה עשרות לכמה מאות שקלים לליד.
רכישת לידים היא בעצם פעולה החוסכת לבעל העסק התעסקות עם תשתית האינטרנט או לחילופין לתגבר את הפרסום שלו באמצעות תוצאות בשטח. הוא רוכש לידים מחברת פרסום שמחזיקה באתרים רבים, שחלקם בתחום העיסוק של העסק שלו וזו מקבלת לידים על בסיס כמעט יומי מאתרים אלו. מכיוון שהיא חברת פרסום ואיננה עוסקת בתחום הספציפי היא מעדיפה למכור אותם לבעלי העסקים במחיר הוגן.