אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

קהלים דומים – Lookalike Audience

קהלים דומים – Lookalike Audience כאשר אנו מקימים קמפיין פייסבוק ממומן יש לשער שנרצה לכוון אותו לקהל יעד מסוים ולא לכל גולש באשר הוא. קהל זה אשר הושג באמצעות פילוח מדויק יקבל את המודעה, הפוסט או הסרטון שלנו וקיים סיכוי גבוה שהוא גם יגיב, ישתף או אפילו ייצר לנו לידים. ניתן ליצור קהל דומה שייחשף גם הוא לקמפיין הממומן שלנו. יצירה של קהלים דומים מתבססים בדרך כלל על קבוצת בסיס של איזה שהוא קהל קיים כמו למשל לקוחות קיימים, אוהדים בדף או קהל שנוהג לבקר באתר שלך. את הקהלים אפשר לבנות על ידי שימוש בביזנס מנג'ר כך שנבחר בפרמטרים דומים עם שינויים קטנים בלבד בין קהל לקהל. המטרה היא כמובן להגביר את החשיפה וזאת מבלי לזרוק כסף על קהל שאינו פוטנציאלי.

קהלים דומים בפייסבוק - Lookalike Audience

מילון המושגים שלנו

גם אתם יכולים לקחת חלק ממילון המושגים

השאירו פרטים ושלחו לנו מהו המושג שאתם מכירים ולא מופיע


תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן