ציון איכות – Quality Score

כאשר אנו רוצים לדעת מה הדירוג של מלת מפתח כלשהי, נשתמש במונח זה. אם לדוגמא ישנם שני קמפיינים אשר עושים...

כאשר אנו רוצים לדעת מה הדירוג של מלת מפתח כלשהי, נשתמש במונח זה. אם לדוגמא ישנם שני קמפיינים אשר עושים שימוש באותה מילת מפתח אז יש לקחת בחשבון את העלות לכל הקלקה. מבחינת גוגל ישנה העדפה ברורה להצגת מודעות רלוונטיות במקומות הראשונים. על כן ישנה חשיבות גבוהה לציון האיכות של המודעה. מה שקובע בעיקר בהשפעה על ציון האיכות הם מספר גורמים:

  • אחוז הקלקות גבוה משפיע לחיוב ומעיד על רלוונטיות לגולשים.
  • רלוונטיות למילת המפתח והופעת מילות המפתח בתוכן.
  • מהי ההיסטוריה של הביצועים שנעשו עבור מילת המפתח. המערכת מבצעת בדיקות אוטומטיות ורואה האם ישנו שיפור בביצועים.
  • ביצועים בדפי נחיתה, זמן התגובה, טעינה, כותרות ועוד.

ציון איכות - Quality Score

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!