אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו ! אנחנו נדאג לשאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

פרסות פרוגרמטי – Programmatic advertising

פרסום פרוגרמטי – מדובר על טכנולוגיה שנותן למפרסמים ברשת אפשרות לקחת חלק בזירת מסחר אשר קונים שטחי פרסום גדולים וכך להגיע אל הקהל ספציפי. את כל הפעולה הזו מקיימים בזמן אמת וזה ממש מזכיר את הפעילות בבורסה. השיטה היא שמוכרים מציעים שטחי פרסום שמתחילים במחיר ראשוני, והקונים מחליטים מה הם רוצים לקנות. הם (המוכרים) שולחים הצעה של מחיר שאותו הם מוכנים לשלם. מי ששם סכום נמוך נפלט  מהמשחק ומי שהסכים לשלם הכי הרבה זוכה. היתרונות הם שליטה ותנועתיות,  מחיר נוח יותר בדרך כלל ובקרה איכותית יותר על הכלים המפרסמים.

פרסות פרוגרמטי - Programmatic advertising

מילון המושגים שלנו

גם אתם יכולים לקחת חלק ממילון המושגים

השאירו פרטים ושלחו לנו מהו המושג שאתם מכירים ולא מופיע


תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן