פרסונליזציה שיווקית – personalization marketing

המילה פרסונליזציה מגיעה מהמילה פרסונה (אדם). מדובר על הליך שבו הפרסום מותאם באופן אישי לאדם מסוים. את ההתאמה מבצעים על...

המילה פרסונליזציה מגיעה מהמילה פרסונה (אדם). מדובר על הליך שבו הפרסום מותאם באופן אישי לאדם מסוים. את ההתאמה מבצעים על ידי שימוש בפרטים אישיים שונים שצברנו על הלקוח וזאת על מנת להתאים לו את המסר המדויק מבחינה שיווקית. לדוגמא, אם מדובר על דיוור של אימיילים, נכלול את שמו הפרטי של האדם ונשבץ בפניה פרטים שונים שהוא סיפק בעצמו בעת ההרשמה. ככל שנאסוף יותר מידע על הלקוח כך נוכל להתאים לו יותר את שיטת השיווק הזו.

פרסונליזציה שיווקית - personalization marketing

 

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!