קידום אתרים > מונח >
לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס
פילוח קהל יעד – Target audience segmentation
פילוח קהל יעד הוא הליך המתבצע בתחומים שונים בעסקים. כך למשל בעת ביצוע קמפיין ממומן, האדם שיפתח את הקמפיין ירצה לפלח תחילה את קהל היעד ולסווג אותו לקהל יעד ממוקד יותר. לכל פלטפורמה או צורך יש פילוח שונה וכן קטגוריות או אפשרויות שונות לפילוח. כך למשל ניתן לפרסם הפרסום לגברים/נשים, לפי גיל, לפי אזור מגורים, לפי תחומי עניין, לפי אזורי פרסום מועדפים, לפי פריט המדיה בו המבקר גולש ועוד.