ערך חיי הלקוח – Customer Lifetime Value

ערך חיי הלקוח – CLV – Customer Lifetime Value – ערך חיי הלקוח, בתרגום מילולי, מייצג את תחזית הרווח הכוללת מהלקוח לאורך...

ערך חיי הלקוח – CLV – Customer Lifetime Value – ערך חיי הלקוח, בתרגום מילולי, מייצג את תחזית הרווח הכוללת מהלקוח לאורך כל פרק זמן יחסי ההתקשרות עימו. למעשה, מדובר בתמונת נתונים ארוכת טווח המאפשרת להבין את שווי המוצר או השירות בעיניו של הלקוח, להבדיל ולהשוות בין הלקוחות וכן לקבוע אסטרטגיית שירות מותאמת ללקוח, מתוך מטרה למקסם את אמצעי החברה. על פי "השקפת עולם" זו, יש להתבונן בכל לקוח בתור פוטנציאל "כלכלי" (תזרים הכנסות) עתידי ולא כעל לקוח המבצע רכישה בודדת. הדרך לחשב את ערך חיי הלקוח היא באמצעות המשוואה הבאה – סכום הכנסות הרווח מהלקוח, פחות הסכום שהוצא לצורך מתן שירות ולבסוף חישוב הערך הנוכחי של תזרים מזומנים עתידי.

ערך חיי הלקוח - Customer Lifetime Value

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!