אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו ! אנחנו נדאג לשאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

ערך חיי הלקוח – Customer Lifetime Value

ערך חיי הלקוח – CLV – Customer Lifetime Value – ערך חיי הלקוח, בתרגום מילולי, מייצג את תחזית הרווח הכוללת מהלקוח לאורך כל פרק זמן יחסי ההתקשרות עימו. למעשה, מדובר בתמונת נתונים ארוכת טווח המאפשרת להבין את שווי המוצר או השירות בעיניו של הלקוח, להבדיל ולהשוות בין הלקוחות וכן לקבוע אסטרטגיית שירות מותאמת ללקוח, מתוך מטרה למקסם את אמצעי החברה. על פי "השקפת עולם" זו, יש להתבונן בכל לקוח בתור פוטנציאל "כלכלי" (תזרים הכנסות) עתידי ולא כעל לקוח המבצע רכישה בודדת. הדרך לחשב את ערך חיי הלקוח היא באמצעות המשוואה הבאה – סכום הכנסות הרווח מהלקוח, פחות הסכום שהוצא לצורך מתן שירות ולבסוף חישוב הערך הנוכחי של תזרים מזומנים עתידי.

ערך חיי הלקוח - Customer Lifetime Value

מילון המושגים שלנו

גם אתם יכולים לקחת חלק ממילון המושגים

השאירו פרטים ושלחו לנו מהו המושג שאתם מכירים ולא מופיע


תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן