עלות בעבור אלף – CPM

בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס (וגם במערכות פרסום שונות) ניתן לקבוע את שיטת החיוב בה אנו רוצים שמערכת הפרסום תגבה מאתנו...

בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס (וגם במערכות פרסום שונות) ניתן לקבוע את שיטת החיוב בה אנו רוצים שמערכת הפרסום תגבה מאתנו תשלום. ישנן מספר שיטות כאלו שאחת מהן נקראת עלות בעבור אלף (או COST PER MILE באנגלית – בקיצור CPM). שיטת חיוב זו מתייחסת לחיוב הלקוח בעבור אלף הופעות/חשיפות שהמודעה שלו קיבלה. שיטה זו נפוצה בעיקר בפרסומות של באנרים ופרסומים ויזואליים.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!