נקודת האפס של הצרכן – ZMOT – Zero moment of truth

ZMOT – Zero moment of truth זהו המפגש הראשון של בעל העסק עם הלקוח שלו, אשר בשלב הראשוני עדיין לא יודע...

ZMOT – Zero moment of truth זהו המפגש הראשון של בעל העסק עם הלקוח שלו, אשר בשלב הראשוני עדיין לא יודע באיזה שירות הוא מעוניין. המונח נובע משמו של מחקר מפורסם שנערך על ידי גוגל. על פי מחקר זה, הצרכנים נחשפים ל 10-4 תכנים עוד לפני שהם מקבלים את ההחלטה הסופית לרכוש את המוצר. בשלב ה-ZMOT לבעל העסק יש הזדמנות להפגיש את הלקוח עם המוצר או השירות שלו ולשכנע אותו לרכוש אותו. בדרך זו ניתן להתחיל את הקשר הראשוני עם הלקוחות, ולנצל את ההזדמנות כדי ליצור רושם טוב.

על מנת לשכנע את הלקוח בטיב המוצר שלכם, חשוב לדאוג לכמה עניינים. ראשית, יש צורך להגדיל את הקהל העיקרי שאליו פונים. קהל ממוקד מגדיל את הסיכויים לזכות בלידים טובים יותר, מכיוון שזהו הקהל המתעניין במוצרים. שנית, יש לדאוג לקידום נכון בגוגל ולשלב את מילות החיפוש המתאימות שיובילו את קהל היעד אל העסק. שלישית, על מנת לאפשר לקשר הראשוני בין העסק ללקוח להתקדם ולקרום עור וגידים, חשוב לעודד את הקוראים לבצע כמה פעולות כמו לעקוב אחר העמוד שלכם ברשתות החברתיות, לקרוא תכנים נוספים הקשורים אל בית העסק, להצטרף אל רשימת הדיוור ואף להוסיף משפטי הנעה לפעולה כדי לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים להשאיר פרטים או לבצע רכישה.

ולבסוף, אחד העניינים המשמעותיים ביותר הוא גיוס לידים באמצעות תוכן. התוכן של האתר צריך להיות איכותי ולענות על הצרכים והדרישות של הלקוח. כמו כן, עליו להיות משכנע מספיק כדי שהלקוח יתעניין בו.

נקודת האפס של הצרכן - ZMOT - Zero moment of truth

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!