נכסיות המותג – Brand Equity

מדד המתאר את ערך המותג המתבטא במעמדו השיווקי ביחס לעצמו ולמותגים מתחרים. במאה העשרים ואחת, עולם המותגים והעסקים הינו תחרותי...

מדד המתאר את ערך המותג המתבטא במעמדו השיווקי ביחס לעצמו ולמותגים מתחרים. במאה העשרים ואחת, עולם המותגים והעסקים הינו תחרותי במיוחד בשל כך שלצרכנים ישנה גישה למותגים שונים ורבים מכל רחבי העולם ועל כן נוצר הצורך להעריך את נכסיות המותג בסביבה רווית התחרותיות. ישנם מספר היבטים כמותיים המאפשרים למדוד את נכסיות המותג ועוצמותיו – עמדות חברתיות ביחס למותג, הערכת שווי כלכלית, עוצמות המודעות למותג וכן הלאה. למשל, עוצמת המודעות למותג תנסה לכמת את רמת שביעות הרצון של הצרכנים מהמותג וכן את רמת הנאמנות עליו ביחס למותגים מתחרים. למשל, צרכני קוקה קולה שיעדיפו לצרוך את המשקה הבלעדי על פני התחליפים השונים (דוגמת פפסי).

נכסיות המותג - Brand Equity

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!