אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו ! אנחנו נדאג לשאר

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

לדעת כל מושג מילון המונחים של לאוס

משפך שיווקי – Marketing Funnel

משפך שיווקי הוא כלי או שיטה של חברות שיווק להגדיר תהליך שבו הלקוח עובר מהרגע שהוא נכנס ראשונה למוצר או למותג שלכם ועד הרגע שהוא הופך להיות לקוח ממשי שמשלם כסף עבור מוצר או שירות שלכם. המשפך השיווקי (Marketing Funnel באנגלית) הוא חלק בלתי נפרד מהליך שיווק של עסק או מוצר חדש. כאשר אנו רוצים לשפר את הביצועים של מכירת מוצר קיים גם כן נעשה שימוש במשפך שיווקי. היתרון הגדול של המשפך השיווקי הוא שאפשר להתאים אותו לכל עסק, מוצר וקהל יעד וכך הוא בעצם יכול להתאים גם לכם.

השלבים העיקריים במשפך השיווקי:

ישנם מספר שלבים בכל משפך שיווקי. השלבים העיקריים הם שלב החשיפה, שלב העניין, הרצון והרכישה. שלב החשיפה זהו השלב הראשוני שבו הלקוח נחשף לראשונה למותג או לשירות/מוצר שלכם. אותו רגע שהוא הוא נתקל בפרסום שלכם לראשונה באינטרנט/בעיתון או בכל מקום אחר. הוא עדיין לא מקדיש לכם יותר מדי תשומת לב, אולם ישנה היכרות ראשונית אתכם. שלב העניין הוא השלב השני וזה הרגע שבו הגולשים מתעכבים מעט יותר עלינו ומתחילים לחקור מי אנחנו מהם המוצרים/שירות שלנו, לומדים קצת יותר מידע עלינו, אולי מסתכלים מעט בתיק העבודות שלנו וכו'. שלב הרצון הוא השלב שבו הקהל כבר בשל יותר לבצע את הרכישה מאתנו וכנראה זקוק רק לתמיכה טלפונית או הכוונה כיצד לבצע את הרכישה שהיא כאמור השלב האחרון במשפך.

משפך שיווקי - Marketing Funnel

מילון המושגים שלנו

גם אתם יכולים לקחת חלק ממילון המושגים

השאירו פרטים ושלחו לנו מהו המושג שאתם מכירים ולא מופיע


תן למקצוענים שלנו לקדם את העסק שלך כבר היום

מחפש מומחה לעסק שלך בנושא שחפשת? אנחנו כאן