יחס המרה – Conversion Rate

בכל משפך שיווקי יש תהליך שמדבר על המקום בו לקוחות פוטנציאליים נחשפים לראשונה לעסק, דרך כל השלבים והפעולות שהם עושים...

בכל משפך שיווקי יש תהליך שמדבר על המקום בו לקוחות פוטנציאליים נחשפים לראשונה לעסק, דרך כל השלבים והפעולות שהם עושים עד שהם מגיעים לחלק הצר של המחשב, לאחוז הקטן של הלקוחות שגם רוכשים. 

יחס המרה מתייחס לאותם אנשים שעוברים לשלב מסוים מהשלב הקודם. לדוגמה: אם פתחתם קמפיין PPC (תשלום לפי קליק) בגוגל, אתם יכולים לחשב את היחס שבין כמות הכניסות לאתר שלכם (כמות האנשים שהקליקו בקמפיין ונכנסו לאתר במהלך הזמן המוגדר של הקמפיין) לבין כמות האנשים שרכשו מוצר באתר או נרשמו לתפוצה או השאירו פרטים שיצרו עמם קשר. נניח שהפרמטר שלנו הוא רכישת מוצר ונניח שנתוני הקמפיין היו מצביעים על 324 אנשים שהקליקו על המודעה שלנו והגיעו אל האתר. מתוכם היו 38 לקוחות שרכשו את המוצר. מכאן ניתן לחשב שיחס ההמרה שלנו הוא 38 חלקי 324 – כלומר: 0.117. נכפיל במאה כדי לקבל את אחוז יחס ההמרה: ונקבל שהיה לנו בערך 11.7% המרה ביחס שבין הגולשים שהגיעו לאתר מהקמפיין ואלה שרכשו מוצר.

יחס המרה – Conversion Rate

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!