חיבור נתוני גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס – GCLID

GCLID – פרמטר של גוגל אשר נועד להעביר מידע בין שתי הפלטפורמות שלה – גוגל אדוורדס וגוגל אנאליטיקס. ה- GCLID...

GCLID – פרמטר של גוגל אשר נועד להעביר מידע בין שתי הפלטפורמות שלה – גוגל אדוורדס וגוגל אנאליטיקס. ה- GCLID הוא למעשה פרמטר תיוג אוטומטי אשר מזהה קליקים של גולשים וממפה אותם בתוך גוגל אדוורדס. לאחר מכן, המערכת של גוגל אנאליטיקס מזהה את הקליקים, מנתחת אותם ומציגה אותם בתור מידע שימושי עבור המקדם או בעל האתר. כך למשל, סוג המידע של גוגל אנליטיקס יכול לכלול מילות מפתח רלוונטיות, מסעות פרסום, מודעות קריאייטיב, שאילתות חיפוש, קבוצת מודעות וכדומה.

חיבור נתוני גוגל אדוורדס לגוגל אנליטיקס - GCLID

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!