הצעת מכר ייחודית – USP – unique selling proposition

בשוק התחרותי שבו עסקים רבים לא מצליחים לשרוד בתום שנתם הראשונה, ישנה חשיבות חיונית למושג USP. המושג מסמל את הערך...

בשוק התחרותי שבו עסקים רבים לא מצליחים לשרוד בתום שנתם הראשונה, ישנה חשיבות חיונית למושג USP. המושג מסמל את הערך הייחודי והנבדל של העסק או הארגון ממתחריו. כאשר לעסק ישנו ייחודיות בולטת, העסק יהיה פחות רגיש לשינויי מחיר ויוכל לתמחר את שירותיו ומוצריו במחיר גבוה יותר. ובדיוק בשל כך, ישנה חשיבות בה לביצוע פעולות אסטרטגיות במטרה לבסס את מותג העסק ולחזק את ייחודיותו ותרומתו ללקוח על בסיס קבוע. על הצעת המכר להיות ייחודית, משמעותית ורלוונטית.

הצעת מכר ייחודית - USP – unique selling proposition

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!