להיות ראשון בגוגל

איך להופיע ולהיות מקום ראשון בגוגל אם נכנסתם לכתבה זו אתם ככל הנראה מבינים את החשיבות הרבה של עבודת SEO ׁׁ(קידום...
להיות ראשון בגוגל

איך להופיע ולהיות מקום ראשון בגוגל

אם נכנסתם לכתבה זו אתם ככל הנראה מבינים את החשיבות הרבה של עבודת SEO ׁׁ(קידום אורגני) לאתר שלכם ויש ברצונכם להיות בעמוד הראשון ואוליי אפילו בעתיד הלא רחוק להיות ראשון בגוגל תחת תוצאות החיפוש האורגניות, ההגעה לעמוד הראשון ואף לתוצאות הראשונות בגוגל היא בהישג יד כמעט בכל תחום כיום. מכיוון שאנו שואפים לחסוך לכם זמן בתוכן מרוח וכן רוצים להציג לכם תוכן איכותי ובעל ערך רב – עדיף שפשוט שניגש ישר לעניין ונחסוך את ההקדמות המיותרות 😆 

חשיבות בחירת מילות המפתח וכיצד זה משפיע על זמן העבודה הנדרש להגעה לעמוד הראשון:

השלב הראשון בכל תהליך קידום מוצלח בדרך להיות ראשון בגוגל הוא בחירה נכונה של מילות המפתח לקידום, שימו לב כי יש שיטות מחקר ואסטרטגיה שונות ולכן גם תכנית עבודה שונה בין חברת קידום אתרים אחת לאחרת, המשתנות בין אתר לאתר בהתאם לוותק הדומיין ורמת התחרות בתחום עצמו. בחירת מילות המפתח לקידום האורגני צריכה להיעשות מתוך מחשבה של מה הלקוח הפוטנציאלי עשוי לחפש שהוא למעשה הצורך עבורו, כאשר אתם יכולים לספק את אותו הצורך באמצעות השירות או המוצר שלכם, חשוב להתרכז בקטגוריה ראשית אחת של שירותים או מוצרים כאשר מעוניינים להגיע מהר לעמוד הראשון בעזרת רלוונטיות גבוהה בתחום ספציפי.

לעתים קרובות אנו נתקלים בלקוחות שכבר "יודעים" אילו מילות מפתח הם רוצים לקדם, אך אינם מבינים כי מילות המפתח הללו לא תמיד ממוקדות כך שלאותן מילות מפתח אין אפילו נפח חיפוש מספק בגוגל או שמדובר בביטוי שהוא גנרי ולכן אינו רלוונטי לקהל היעד. על מנת לבדוק את נפח החיפושים החודשי המוערך למילת מפתח נעשה שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל. אם מדובר בשירות/מוצר תקופתי (לדוגמה: נפט להסקה) הרי שישנם יותר חיפושים בחודשי החורף מאשר בחודשי הקיץ ומכאן שהממוצע שגוגל מראה לפי 12 החודשים האחרונים אינו מדויק מספיק לתקופה בה אנו נמצאים. לצורך בדיקה זו נעשה שימוש בכלי הנקרא google trends ו/או סאמראש.

איך להיות מקום ראשון בגוגל

מבנה תקין של מאמר – בעיניי גוגל ובעיני הגולש:

בשביל להבין איך להופיע ראשון בגוגל צריך להבין שגוגל הוא מנוע חיפוש, סוג של רובוט, המונע לפי נוסחאות שונות בהתאם לאלגוריתם. המנוע כל כך מורכב וסודי עד כדי כך שגדולי המקדמים וחוקרי המנוע בעולם אינם יודעים הכול עליו והכל על בסיס ניסיון עבר כאשר כבר העבר עצמו משתנה מעדכון לעדכון. מה שאנו כן יודעים, הוא שה"רובוט" של גוגל אשר סורק את האתר, מבין ומדרג את האתר בהתאם לקוד האתר ובו גם הטקסטים שנמצאים בו, אם אתם מעלים תוכן לאתר השתדלו לעבוד לפי ההמלצות הבאות:

  • מאמר באורך 300 מילים לפחות.
  • שילוב מילת המפתח בין 1% ל-2% פעמים בצורה נקייה במאמר.
  • חלוקת המאמר לפסקות קצרות של כמה שורות לפסקה.
  • לכלול כותרות משנה במהלך המאמר.
  • להדגיש את כותרות המשנה בקוד H2.
  • לקשר לעמוד אחר באתר עם היפר קישור מתוך אחת ממילות המפתח.

איך להופיע ראשון בגוגל

תכנית עבודה לקידום אתר לעמוד הראשון (בביטויים הנבחרים)

תכנית קידום איכותית שתתבצע על ידי מקדם אתרים בעל תושיה תכלול מילות מפתח ממוקדות וקשורות לתחום האתר וגם את תכנית העבודה להמשך השירות של הלקוח בחברת הקידום ע"י בניית פרופיל קישורים בהתאם לתחום בו עוסק האתר. כמובן שחברת הקידום מקצועית לעולם לא תחשוף בפני הלקוח את תכנית העבודה המלאה שלה שכוללת את סודות המקצוע, אולם ראוי שתציג בפניו נקודות מפתח חשובות לעזרה בתהליך ההגעה שלו בכדי להיות ראשון בגוגל. עבודת קידום מקצועית צריכה לרתום את הלקוח למען הצלחת תהליך הקידום למקום הראשון, לצד העבודה הקבועה להפיכת האתר לידידותי ורלוונטי למנוע החיפוש. תכנית בניית קישורים איכותיים תועיל לטובת העלאת המוניטין של האתר בעיני גוגל ותעזור בבניית רלוונטיות בעזרת טקסט עוגן מותאם בהתאם לביטוי שרוצים להביא למקום הראשון בגוגל.

כמה עולה להיות ראשון בגוגל?

שאלת השאלות היא כמה עולה להיות ראשון בגוגל על מנת לחשב את ה ROI של הקידום האורגני. המחיר תלוי בתחום, תלוי בפרק הזמן הנוכחי, תלוי בתחרות ובמגמות, תלוי גם בוותק הדומיין ובעיקר תלוי בכמות מילות המפתח שנדרשות לקידום, בקיצור – המחיר תלוי בהרבה מאוד פרמטרים ובעיקר בנותן השירות עצמו (פרילנסר או חברה). המחיר ההתחלתי של קידום אורגני נע סביב 1500 ש"ח בחודש ויכול להגיע גם לעשרות אלפי שקלים בחודש מה שמסתכם בתהליך קידום שנתי שעלול לעלות מעל למאה אלף ש"ח, כמובן שיש המון משתנים לעלויות וכל נותן שירות מתמחר את עצמו בצורה שונה בהתאם לרמת השירות שהוא מספק.

מקום ראשון בגוגל

אז איך ניתן להיות מקום ראשון בגוגל?

אחד הדברים החשובים בכל עבודת קידום הוא הצורך במעקב אחר הנתונים השונים והמשתנים בענף, ניתוח מקצועי וביצוע פעולות לטובת שיפור הביצועים של האתר מול המתחרים הקיימים על מנת שיגיע לעמוד הראשון. למשל ניתן לבצע בדיקת מיקום מילות המפתח בגוגל, אחר קישורים שונים ברשת של האתר והמתחרים שלו, אחר כמות הכניסות לאתר, אחר התנהגות הגולשים באתר ועוד. הנתונים הללו יכולים לסייע בהסקת מסקנות שיעזרו לבצע את עבודת הקידום על הצד הטוב ביותר.

3 הפעולות שיסייעו לאתר שלכם להיות ראשון בגוגל:

  1. כתיבת תוכן על בסיס קבוע (רצוי על בסיס שבועי אך במידה ולא לפחות על בסיס חודשי).
  2. אופטימיזציה קבוע לתוכן החדש והישן, תמיד יש מה לשפר ולשדרג באתר כל עוד יש בו תוכן.
  3. בניית פרופיל קישורים בדגש על קישורים איכותיים בלבד וללא הגזמה בכמות.

איך להופיע ראשון בגוגל מעל כל המתחרים!

חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב הנה חברת קידום מהמובילות והגדולות בישראל שמספקת את כל הפעולות הנדרשות על מנת להופיע עמוד ראשון בגוגל ואפילו להגיע עד למקומות הראשונים בראש תוצאות החיפוש, החברה עובדת עם מאות לקוחות מרוצים באופן קבוע ולאורך שנים ארוכות תוך דגש לשיפור המיקומים והגעה עד למקום הראשון בגוגל.

אנו מאמינים בהשגת תוצאות ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים (שהרבה מהם פרי פיתוח של החברה) לטובת קידום לקוחותינו.

אז אם אתם מעוניינים להגיע לעמוד הראשון בגוגל ולא יודעים היכן להתחיל – דעו כי הצעד הראשון הוא ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ומשם הדרך להיות ראשון בגוגל תהיה בהישג יד.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!