Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        יועץ שיווק דיגיטלי

        יועץ שיווק דיגיטלי באינטרנט

        בעידן האינטרנטי של היום, כל בעל עסק מכיר את הצורך בשיווק ופרסום על מנת לגייס לקוחות חדשים ובמקביל לחזק את תדמית העסק בעיני הלקוחות הקיימים.

        יכול להיות שכמות הלקוחות כיום לא מספיקה עבורכם אך מכיוון שבישראל התחרות בין העסקים גדולה מאוד מי שאינו יודע לשווק את עצמו באינטרנט ככל הנראה לא יהיה קיים בטווח הרחוק.

        הסיבות לאי הצלחה של עסק היא לא תמיד שירות בלתי מקצועי או אספקת מוצרים לא איכותיים, אלא שיווק אינטרנטי לא מקצועי.

        כאשר בעל העסק משכיל לקרוא לעזרתו של יועץ שיווק דיגיטלי מקצועי, העניינים מתחילים להסתדר.

        מדוע כדאי לפנות ליועץ?

        נכון שאתם מכירים את העסק שלכם הכי טוב, אבל לכל תחום יש בעל מקצוע. אתם גם מכירים את צינורות הבניין שלכם, אך אין זה הופך אתכם למומחים באינסטלציה.

        יועץ שיווק ופרסום מקצועי ילמד את רזי העסק הפרטי שלכם וידאג לנצל את הערוצים הנכונים באינטרנט כדי שתוכלו להגיע לקהל היעד שמתאים עבורכם.

        היועץ יודע להתאים בין תקציב הפרסום שלכם וליעדים העסקיים, למצוא את סוג השירות המתאים ביותר עבורכם.

        כוחו של שיווק דיגיטלי באינטרנט

        יועץ שיווק דיגיטלי הוא האדם מומחה בבניית האסטרטגיה השיווקית שתקדם את העסק שלך באמצעות המדיות השונות שקיימות כמו פייסבוק,אינסטגרם, רשת החיפוש של גוגל ושותפי המדיה של גוגל.

        רבים חושבים שהם יודעים להשתמש במדיות החברתיות, שהרי מה הבעיה להעלות תכנים לאתר או לפרסם פוסטים בפייסבוק?

        העניין הוא שהגולשים מוצפים במידע רב בכל עת, ואם לא תתכננו היטב את מסע השיווק שלהם ולא תיצרו משפך שיווקי מקצועי, סביר להניח שתחמיצו לקוחות רבים בדרך.

        יועץ השיווק ינחה אתכם לגבי קהל היעד המתאים לכם ויתאים עמכם את הפרסומים השונים שידברו אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

        מה חייב להיות לכל יועץ שיווק ופרסום דיגיטלי?

        יועץ שיווק לעסקים קטנים חייב כריזמה ויכולת פלרטוט, אבל חוץ מזה יועץ שיווק אמיתי חייב להכיר מגוון רחב של תחומים מקצועיים בכל קשת השיווק הדיגיטלית, לאפיין דרישות לפיתוח אתר (תדמיתי או קטלוגי) לפי מספר תבניות עיצוביות, לדעת להעריך את עלויות ההשקעה הנדרשות של תהליך קידום אורגני, למדוד את כמות התוכן שקיים ללקוח והאם הוא צריך הפניות 301 בסיום בניית האתר לשמירה על המיקומים הקיימים (במידה ויש כאלה), להבין אם צריך תהליך מיתוג שלם מ – 0 או רק מסע פרסום באינטרנט,  יועץ צריך ארגז כלים אינטרנטי שבו הוא יכול לקבל מידע על כל תחום כמו מתכנן מילות המפתח של גוגל ואפילו סמראש בשביל לשקף ללקוח את הסטטוס הנוכחי ואת העתיד שצפוי לו בעזרת שיווק דיגיטלי נכון.

        יורים לכל הכיוונים

        רשת האינטרנט פותחת בפנינו עולם ומלואו. כאן נוכל למצוא את כל המידע השימושי הדרוש לנו, וכמובן גם לפרסם את השירותים שאנחנו מציעים. יועץ שיווק באינטרנט יכול לסייע לכם לקדם את האתר באמצעות פלטפורמות שונות:

        • קידום אתרים אורגני – זהו למעשה קידום האתר התדמיתי שלכם תוך שימוש בכלים איכותיים אשר מתמזגים עם מנוע החיפוש באופן טבעי. קידום SEO דורש השקעה, אך הוא משתלם בסופו של דבר לטווח הארוך. אם תקפידו לייצר תכנים איכותיים ותעלו סרטונים יחד עם מקדם אתרים מקצועי שיודע את התורה והפילוסופיה של קידום האתרים, תוכלו לקבל בסופו של דבר אתר לתפארת מנוע החיפוש של גוגל.
        • משלמים ומפרסמים – אם אתם מעוניינים להשיג תוצאות מידיות, ניתן להשתמש בפלטפורמת הפרסום הממומן. זה יכול להיות פרסום ממומן בגוגל או ברשתות חברתיות כמו פייסבוק. המיוחד ברשת זו, היא שניתן לבצע בה פעולות שיווקיות כמו רימרקטינג. כך שלקוחות יראו פרסומים בפייסבוק של האתר שלכם לאחר שביקרו בו, לדוגמא:

        • הודעות SMS – הודעות טקסט מאפשרות לבעל העסק לשמור על קשר עם לקוחותיו ואף להגדיל את מאגר הלקוחות שלו. ברגע שהלקוחות מצטרפים לרשימת התפוצה, ניתן לנהל אותה בהתאם. חשוב להתייעץ עם יועץ שיווקי כדי לדעת מהי הדרך הטובה ביותר להפיץ את ההודעות השיווקיות מבלי "להציק" למשתמשים.

        משפרים את האסטרטגיה

        אנשי שיווק נתקלים בשורה ארוכה של טיפוסי לקוחות לאורך היום, אך לעתים קרובות הם אינם מצליחים להתמודד עמם מפאת חוסר ידע מקצועי בתחום. אחד מבין התפקידים של יועץ שיווק ואסטרטגיה הוא לתכנן את אסטרטגיית השיווק הדרושה לכם. לדוגמה, פעמים רבות אתם נאלצים להתמודד עם לקוחות שאינם מבינים את ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן או את הצורך הבסיסי במיתוג עסקי שסוחף אחריו את הלקוחות.

        יש לכם עסק? זקוקים לדעתו של יועץ שיווק בכיר כדי לדעת איך להתקדם הלאה? אצלנו בחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב תוכלו לקבל את כל שירותי השיווק הדרושים לכם כדי לקצור פירות בזמן הקרוב. פנו אלינו לכל שאלה בתחום הקידום והשיווק באמצעות המדיה הדיגיטלית, יועצי השיווק שלנו שמחים לייעץ ולסייע לכם.

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך