טיפול בלידים

איך לבצע טיפול בלידים? טיפול בלידים שנכנסים מאתר האינטרנט של עסק או ארגון הוא תהליך שדורש מיומנות, ידע וניסיון רב. לידים...
טיפול בלידים

איך לבצע טיפול בלידים?

טיפול בלידים שנכנסים מאתר האינטרנט של עסק או ארגון הוא תהליך שדורש מיומנות, ידע וניסיון רב. לידים איכותיים נדרשים להתפתחותו של כל עסק בישראל, הלידים מייצגים למעשה לקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בשירות שלכם כתוצאה מהחשיפה באינטרנט. בעולם הדיגיטלי שלנו קיימות דרכים שונות לאסוף לידים, באמצעות שירותי שיווק ברשתות חברתיות, קמפיינים ממומנים במנועי חיפוש, רכישת לידים מספקים חיצוניים או כחלק מהתהליך קידום אורגני של אתרי אינטרנט. חשוב להבין כי רשת האינטרנט היא זירה תחרותית מאוד, ולכן גולש שהשאיר פרטים באתר שלכם עשוי להשאיר את אותם הפרטים גם באתרים אחרים. משום כך, חשוב לדעת כיצד לטפל בלידים בצורה נכונה ומהירה.

איך מטפלים בלידים נכנסים מאתר האינטרנט

עונים על שאלות – דרכים לטיפול בלידים:

לאחרונה חשבנו איך אנחנו כחברה יכולים לתת טיפים ללקוחות שלנו שמקבלים לידים מהאתר אך לא תמיד ממצים את הפוטנציאל שלהם, אם אתם מעוניינים להפיק את המרב מהלידים שלכם, אלה כמה שאלות שכדאי לתת עליהן את הדעת בפעם הבאה שאתם מקבלים ליד מהאתר:

  • מה עושים ברגע שהליד מתקבל מהאתר?

זמן תגובה הוא נושא קריטי בכל הקשור ללידים. ככל שתקדימו להגיב, כך יגדל הסיכוי שלכם לסגור את העסקה בהצלחה. על מנת שהליד לא "יתקרר" חשוב להשתדל וחזור אל הלקוח הפוטנציאלי במהירות האפשרית, או לכל הפחות לא לחכות יותר מ-24 שעות.

  • איך מתמודדים עם כמות גדולה של לידים נכנסים?

ניתן גם לבצע טיוב לידים בשלב הראשון על מנת לטפל בכמות גדולה של לידים, טיוב של הלידים הוא למעשה שלב המוודא את התקינות של הליד בטרם מתחילים את הטיפול המקצועי של שלב ההסברה והמכירה. כאשר משקיעים תקציבים גדולים ביותר מפלטפורמת פרסום אחת ייתכן שתקבלו לידים רבים יותר מכפי שתוכלו להתמודד עמם במציאות ולכן חשוב שתשקיעו את זמנכם רק על לידים שהם באמת רלוונטיים.

  • מה אומרים בשיחה הראשונה עם הלקוח הפוטנציאלי?

הכול תלוי במטרה שאתם מעוניינים להשיג בסוף הטיפול בליד. אם אתם מוכרים מוצר נקודתי כמו מדפסות או ספרים, שיחת המכירה שלכם צריכה להיות קצרה וממוקדת, כאשר בסיומה תוכלו להזין את פרטי האשראי של הלקוח, לסייע לו לבצע רכישה ולשלוח לו את המוצר. מנגד, אם אתם מספקים שירותים ארוכי טווח כמו קורסים מקצועיים, מטרת השיחה הראשונית תהיה לקבוע פגישה עם הלקוח.

  • איך גורמים ללקוח להתעניין בשירות או במוצר?

השיחה הראשונית עם הלקוח המתעניין יכולה להיות קריטית. חשוב להציג את הארגון/חברה בצורה המקצועית ביותר, להתמקד בתועלת שיכול המוצר/השירות להביא ללקוח. כך שהמטרה היא לא לנסות למכור, אלא להבין תחילה את צורכי הלקוח, להקשיב לו עד הסוף ולהתאים את המוצר הנכון עבורו.

  • האם אני צריך מערכת לניהול לידים?

חברות רבות מפסידות מכירות ועסקאות בעקבות התנהלות בלתי מאורגנת. גם אם בחרתם לנהל את הלידים באמצעות כתובת דואר אלקטרוני, חשוב לערוך רשימה מסודרת של כל הפניות בקובץ אקסל או בכל דרך שתבחרו. חברות ותאגידים רציניים רוכשים משתמשים במערכת לניהול לידים וכך יכולים לעקוב אחר הטיפול בלקוחות שלהם.

  • כיצד אפשר לשדר ללקוח אמינות במהלך השיחה?

בין אם קיבלתם את הליד באמצעות קמפיין בפייסבוק שיש לו טופס לידים או מדף נחיתה שנמצא בקמפיין ממומן בגוגל, חשוב להכיר היטב את המוצרים והשירותים, החל מהמחיר ועד ליכולות עצמם. איש מכירות טוב צריך לדעת את תוכן הודעת הפרסום על בוריה, כדי שלא תיווצר סתירה בין דבריו לבין הכתוב במודעה.

  • מה ההבדל בין ליד טוב לליד לא טוב ומה עושים בנידון?

ליד טוב הוא ליד שהתעניין במוצר/שירות שלך, גם אם המחיר לא לשביעות רצונו בסופו של דבר זה חלק ממשא ומתן וחלק מהתהליך הנדרש כאשר מבצעים טיפול בלידים. ליד שאינו תקין הוא ליד שהמתעניין פונה לגבי שירות אחר ואינו הבין את המסר השיווקי, במקרים כאלה רצוי לפנות למי שאחראי על הפרסום באינטרנט (מנהל הקמפיין בפייסבוק או מנהל הקמפיין בגוגל) ולדרוש ממנו לחדד את המסר במודעות ולבצע מחדש את שלב פילוח קהל יעד למציאת קהלים רלוונטיים יותר.

יצירת לידים חמים מהאינטרנט

במיוחד בשבילכם ועבורכם אנחנו קיימים, חברה לבניית אתרים ושיווק באינטרנט – לאוס מדיה ואינטראקטיב מסייעת לגייס לידים איכותיים בלבד ללא שימוש במיחזור או מסחר לידים, אנו משתמשים באמצעים הדיגיטליים השונים והמתקדמים העומדים לרשותנו היום על מנת להביא לידים חמים וממוקדים, בחברה עובדים אנשי מקצועי הנכונים לייעץ לכם בכל עניין או שאלה.

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!