אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    וואטסאפ ביזנס

    כל מה שצריך לדעת על וואטסאפ ביזנס

    וואטסאפ ביזנס לעסקים – המדריך המלא:

    וואטסאפ הינה אפליקציית מסרים הנחשבת לאחת המובילות בעולם אם לא המובילה שבהן. למעשה, אפליקציה זו גרסה לגמרי את כל מה שקשור בשימוש בSMSים רגילים שכמעט כבר לא עושים בהם שימוש. מלבד השימושים הפרטיים הפופולריים באפליקציה הרי שלאורך השנים ראינו גם בעלי עסקים עושים שימוש באפליקציה כדי לתקשר עם הלקוחות שלהם. לשמחתם של אותם בעלי עסקים (וכמובן גם לשמחתנו) וואטסאפ פתחה גרסה נוספת של האפליקציה הנקראת וואטסאפ ביזנס (Whatsapp Business) עם מגוון פיצ'רים חדשים המיועדים לשימוש עסקי יעיל ואיכותי יותר.

    מהו וואטסאפ ביזנס?

    וואטסאפ ביזנס היא אפליקציה נוספת של וואטסאפ, למעשה בעלת אותו עיצוב, קונספט וכד' – כאשר המטרה היא שתרגישו כמה שפחות בהבדלים ובצורך להתרגל למשהו חדש. ההבדל בין וואטסאפ לעסקים לבין אפליקציית הוואטסאפ הרגילה הוא כמובן הפיצ'רים החדשים המשפרים את השימוש העסקי באפליקציה. כך למשל ניתן להפריד בין לקוחות לבין אנשי הקשר הפרטיים שלנו, לחסוך זמן באמצעות הודעות אוטומטיות וכמובן להזין פרטים אודות העסק, שעות הפעילות שלו ואפילו כתובת אתר/דף עסקי. במילים אחרות – האפליקציה מאפשרת כעת תקשורת נגישה, נוחה ויעילה יותר בין נציגי העסק ללקוח ואפילו תוכלו לאסוף נתונים אנליטיים שונים כדי לדעת כיצד לשפר ולייעל את הפעילות שלכם בעסק. אפליקציית וואטסאפ ביזנס כמובן מותאמת גם למכשירי אנדרואיד וגם ל-IOS.

    הפיצ'רים המרכזיים של וואטסאפ לעסקים שכדאי לכם להכיר:

    • תשובות מהירות – מעין צ'אט בוט שמאפשר לכם להכין מראש כמה תשובות לשאלות/שאילתות אפשריות. כמו גם הודעות מהירות אוטומטיות כאשר הלקוח ישלח כל הודעה שהיא (לדוגמה בעסקים הנותנים שירות לקוחות בוואטסאפ לענייני חבילה/שירות מסוים יכולים לבקש מהלקוח תחילה להזדהות ולרשום בינתיים את התקלה/השאלה שלו עד שנציג יתפנה).
    • איסוף נתונים – אחד הדברים הטובים ביותר בוואטסאפ לעסקים הוא הנתונים שהאפליקציה מציגה לנו: לדוגמה כמה אנשים קראו את ההודעה שלנו, כמה אנשים קיבלו את ההודעה שלנו מתוך כמות ההודעות שנשלחו וכו'. המטרה היא כמובן להשתמש בנתונים הללו ולשפר את ביצועי השיווק והפרסום שלנו בעסק.
    • פרופיל עסקי – כאמור אחד היתרונות של וואטסאפ עסקי היא שהוא לא חושף רק את מספר הטלפון שלכם אלא גם מידע נוסף אודות העסק שלכם: שם העסק, תיאור, שעות פעילות ואפילו קישור לאתר/דף פייסבוק החיצוניים שלכם. אלה עוזרים לא רק בתיאור מלא של העסק ליצירת מוניטין והענקת מידע נוסף אודות שעות הפעילות של החברה/מענה בוואטסאפ אלא גם מאפשר לאנשים להגיע דרך הוואטסאפ לאתר חיצוני שתבחרו ולהכניס אותם בחזרה למשפך השיווקי שלכם.

    האם ניתן לחבר את וואטסאפ ביזנס לטלפון קווי?

    כאשר מחברים את וואטסאפ ביזנס למספר טלפון נייד התלות בניהול הוואטסאפ העסקי היא של אדם אחד. אם תחברו את הוואטסאפ העסקי לקו טלפון קווי הקשור לחברה ולא לאדם ספציפי תוכלו לאפשר לאנשים אחרים לנהל עבורכם את הוואטסאפ העסקי (לדוגמה העובד במשמרת הנוכחית במרכז שירות הלקוחות של החברה). כמו כן הפרדת הוואטסאפ העסקי מהטלפון הפרטי יאפשר להפריד בין בני המשפחה והחברים הקרובים ללקוחות, שותפים ואנשים אחרים הקשורים לעסק.

    כדי לחבר את הוואטסאפ ביזנס למספר קווי תצטרכו לרשום את המספר הקווי בפרופיל המשתמש שלכם. האפליקציה תבקש מכם לאמת את המספר על ידי קוד. יש 2 אפשרויות: באמצעות SMS ובאמצעות שיחת טלפון. בתחילה המאפשרת תציג לכם את האפשרות של קבלת SMS עם קוד אימות. לאחר שתנסו אפשרות זו תגלו הודעת שגיאה. לאחר מכן תבחרו באפשרות שיתקשרו אליכם ובשיחה יהיה מענה קולי עם מספר הקוד לאימות. חשוב להבהיר גם כי גם רק באמצעות הוואטסאפ העסקי אפשר להתחבר לקו רגיל ולא באמצעות וואטסאפ פרטי.

    הודעות אוטומטיות ומתי זה שימושי:

    הודעות שבהן אתם מעדכנים את הלקוחות שלכם על אי זמינות היא משהו שאנו מכירים משיחות הטלפון שמישהו מתקשר ובמקום לענות אנו מעדיפים לשלוח הודעה מוכנה במקום כמו "אחזור אליך מאוחר יותר" או "בפגישה" וכו'. בוואטסאפ העסקי ניתן להכין מראש הודעות אוטומטיות. חלק מהן יופיעו כאשר מישהו שולח הודעה במהלך יום הפעילות שלכם ואחרות עשויות להופיע כשאתם לא זמינים או נמצאים מחוץ לשעות הפעילות שלכם. אם לדוגמה אתם בחופשה, נכנסתם לאיזושהי פגישה או לא תהיו זמינות בשעתיים הקרובות מסיבה מסוימת – תוכלו לקבוע הודעה אוטומטית חוזרת שמסבירה את זה למי ששולח להם הודעה כך שהוא יקבל מענה ולא יחשוב שמתעלמים ממנו.

    מיפוי הקהל לפי תוויות:

    בדומה להתנהלות ב GMAIL למשל שניתן לערוך אנשי קשר ומיילים לפי תוויות גם בוואטסאפ ניתן להפריד אנשים ושיחות באמצעות תוויות שונות. לדוגמה: תווית של לקוחות פוטנציאליים, תווית של לקוחות קיימים, תווית של שותפים וספקים, תווית של אנשים שנמצאים בתהליך מסוים או באיזה מוצר/שירות הם מתעניינים וכו'.

    השימושים העיקריים של וואטסאפ ביזנס לעסקים:

    • שירות – כמובן שהשימוש העיקרי שבו עושים שימוש בוואטסאפ עסקי היא עבור שירות לקוחות יעיל, נוח ונגיש יותר. יש אנשים שאין לכם יכולת, כוח או סבלנות לשוחח בטלפון ומעדיפים לשלוח וואטסאפ (המחליף של SMS כיום) ולקבל תמיכה או תשובות באמצעות הוואטסאפ. גם עבור בית העסק זה יכול להיות נוח שכן נציג יכול לדבר עם כמה אנשים במקביל (בשיחת טלפון ניתן לדבר בו זמנית עם אדם אחד) ולהעניק להם שירות. כמו כן ניתן להשתמש בשירות ההודעות האוטומטי כדי להעניק תשובה מהירה לפונים שידעו שהם ייענו בקרוב והודעתם התקבלה ולכן הם יהיו רגועים וסבלניים יותר.
    • תקשורת בתוך ארגון – ניתן להוסיף תווית של עובדים/מנהלים/מחלקה מסוימת ולהשתמש בוואטסאפ העסקי גם לשיפור ההתנהלות בתוך הארגון ולאו דווקא בהקשר של שירות ללקוח. לדוגמה: העברת מסדרים ועדכונים לעובדים, שליחת סידור עבודה שבועי ומשמרות ועוד.
    • הגדלת כמות המכירות בעסק – כל עסק פועל בסופו של דבר להגדיל את כמות המכירות והרווחיות בו. כאמור – באמצעות וואטסאפ עסקי ניתן למנף את הפניות ליצירת לידים ומכירות בסופו של דבר. ניתן גם לחבר את הוואטסאפ למחשב באמצעות וואטסאפ ווב ולהעניק מענה מהיר ואיכותי יותר ללקוח.

    וואטסאפ ביזנס – יתרונות וחסרונות:

    לוואטסאפ ביזנס יש יתרונות רבים:

    • ניתן להגדיל את המכירות בעסק.
    • להעניק שירות לקוחות טוב יותר וכן נוח יותר (כאמור אנשים המעדיפים להתכתב ולא לדבר בטלפון למשל).
    • ניתן לספק שירות לכמה אנשים במקביל (בשיחה ניתן להעניק שירות לאדם אחד בו זמנית).
    • נראים מקצועיים יותר מול הלקוחות.
    • ניתן להפנות את הלקוחות דרך הפרופיל שלנו לאתר העסק או דף הפייסבוק.
    • הטלפון הוא סוג של מענה אישי. רבים רגילים להתכתב עם אנשים הקרובים אליהם באמצעות הוואטסאפ ולכן אוטומטית ירגישו נוח וטוב יותר כאשר יתכתבו אתכם בוואטסאפ.
    • ניתן להשתמש בו ליצירת תוויות לשיחות ואנשי קשר ולדעת בדיוק לאן כל אחד שייך גם אם לא דיברתם אתו זמן מה.
    • ניתן להשתמש לצרכים פנים ארגוניים.
    • ניתן ליהנות מנתונים סטטיסטיים מרשימים בלחיצת כפתור מה שיאפשר לייעל את העבודה עם הווטאסאפ העסקי שלנו.
    • ועוד…

    החסרונות של וואטסאפ עסקי הם מינוריים אבל אם נרצה להתייחס אליהם או למצוא כאלה בכוח אז:

    • עדיין יש עוד הרבה פיצ'רים ודברים שניתן להוסיף ולשדרג את הפלטפורמה לשימושים עסקיים.
    • ניתן להוסיף עוד נתונים סטטיסטיים.
    • בשימוש בוואטסאפ ווב חלק מהפיצ'רים של הוואטסאפ העסקי לא עובדים.

    שירותי שיווק וניהול וואטסאפ ביזנס לעסקים:

    חברתנו מספקת שירותים מקיפים לעסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, החל מבניית תשתיות שיווק דיגיטליות ועד שירותי שיווק, פרסום וניהול קמפיינים בגוגל, פייסבוק ובערוצי שיווק נוספים. אחד השירותים הפופולריים ביותר של החברה הוא ניהול וואטסאפ ביזנס לעסקים.

    שירותי החברה כוללים בין היתר:

    • עיצוב תמונות/נכסים/מוצרים של העסק על ידי מעצבת מקצועית.
    • פתיחת פרופיל חברה ומילוי מידע אודות שעות הפעילות של העסק, תיאור, תמונת פרופיל, שם, כתובת, פרטי התקשרות ועוד.
    • אפשרות ליצירת מערכת תשובות אוטומטיות ללקוחות בהתאם לצרכי העסק.
    • התממשקות לעמוד הפייסבוק העסקי של הלקוח.

    על הלקוח חלה האחראיות:

    • להעביר אלינו את התכנים הרלוונטיים להקמת החשבון והקטלוג: לוגו החברה, תמונות מתוך העסק, תיאורים למוצרים, מחירים ועוד).
    • לספק מספר טלפון שיחובר לפרופיל העסקי שלכם.
    • לספק עמוד פייסבוק עסקי לחיבור לחשבון.
    • היסטוריית השיחות והגיבוי יהיו באחראיות הלקוח.

    לפרטים נוספים והזמנת השירות אנא צרו עמנו קשר באתר, בטלפון או בוואטסאפ 😉 ונשמח לעמוד לשירותכם!

     

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו