Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    בניית אתרים בוורדפרס

    בניית אתרי וורדפרס ברמה הגבוהה ביותר בישראל

    מערכת וורדפרס הנה מערכת בניית האתרים הטובה והמתקדמת ביותר בעולם כיום. בכל יום נפתחים ברחבי העולם עשרות אלפי אתרי וורדפרס חדשים. ממשק הוורדפרס נוח וידידותי למשתמש ומכיל תכונות רבות וחשובות. עסקים רבים בארץ ובעולם המבינים את חשיבותו המכרעת של אתר אינטרנט לשיווק, מיתוג ופרסום החברה ושירותיה, פונים אלינו כדי שנבנה עבורם אתר וורדפרס מקצועי המתאים לצרכים שלהם.

    מערכת הניהול של וורדפרס מאפשרת גישה מסודרת ונוחה לכל אספקט באתר: תכנות, עיצוב ותוכן. המאפשרת מאפשרת ניהול נוח של ממשק המשתמשים באתר, העלאת גלריות, התקנת תוספים מתקדמים לשדרוג האתר, שליטה מלאה בתפריטי האתר, בעמודים ובשאר סוגי התכנים ועוד. באמצעות בניית אתרים בוורדפרס ניתן לבנות אתרים מסוגים שונים ולהתאים את האתר עבורך ועבור העסק שלך.

    סוגי אתרי וורדפרס:

    • אתר תדמית – מערכת וורדפרס מאפשרת בניית אתרי תדמית ברמה הגבוהה ביותר. ניתן להזין עמודי תוכן באתר, להתקין תוספים המעשירים את המראה והשימוש באתר, הוספת בלוג, שליטה בתפריטים, הוספת גלריות, חיבור למדיה ורשתות חברתיות, הטמעת טפסי יצירת קשר ועוד.
    • בלוג אישי – בין אם אתם רוצים בלוג אישי או בלוג מקצועי לצורך מטרות רווחיות – וורדפרס היא המערכת עבורכם. למעשה וורדפרס החלה כמערכת לבניית בלוגים והתפתחה לאורך השנים. באמצעות מערכת זו תוכלו לבנות את הבלוג שתמיד חלמתם עליו ולהתאים לו תוספים וכפתורי שיתוף בהתאם לצרכים שלכם.
    • אתר תוכן: פורטל/מגזין – אתרים אלה הנם אתרים המונים כמות גדול המאוד של דפים, מאמרים וסוגי תכנים ומדיה שונים. ממשק הניהול הנוח של וורדפרס מאפשר ניהול מתקדם ונוח לסוגי התכנים והמדיה תוך שימוש בקטגוריות, מילות מפתח ותפריטים שונים.
    • אתר קטלוג – ניתן להציג מוצרים לצפייה בלבד והשארת פרטים בנוגע למוצר בו מתעניין הגולש באמצעות קטלוג מוצרים על גבי אתר אינטרנט,
    • חנות אלקטרונית – אם יש לכם מוצרים פיזיים או דיגיטליים ותרצו לשווק אותם באמצעות האתר שלכם תוכלו לבנות אתר חנות אלקטרונית ולמכור את המוצרים שלכם דרך האתר, להגיע לקהלי יעד חדשים ולאפשר ללקוחות שלכם קנייה נוחה ומאובטחת.

    יתרונות של בניית אתרים בוורדפרס:

    1. אינספור אפשרויות: עשרות אלפי תבניות אפשריות לבחירה לאתר שלכם וגישה נוחה לשינויים תכנותיים בעת הצורך להתאמה מושלמת לצרכיו ואופיו של הלקוח והעסק.
    2. קלות ונוחות: מערכת נוחה וקלה להפעלה ותפעול.
    3. התאמה למובייל: מרבית התבניות לוורדפרס כיום כבר נוצרו כמותאמות למובייל (אתר רספונסיבי).
    4. שליטה ושדרוגים: המערכת מאפשרת שליטה מלאה בכל אספקט באתר: תכנות, עיצובים ותוכן. שליטה מלאה בתפריטים, מילות המפתח, קטגוריות, תמונות ועוד. המערכת מאפשרת התקנת תוספים שיכולים לשפר את האתר הן ויזואלית והן לשימושים שונים: כמו למשל כפתורי שיתוף למדיה החברתית ועוד.
    5. ידידותי למנועי החיפוש: אתרי וורדפרס פופולריים מאוד בקרב מנועי החיפוש ולרוב מדורגים גבוה בגוגל ומנועי החיפוש האחרים.
    6. ניהול מכל מקום: כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לכתובת האדמין שלכם, להקליד את שם המשתמש והסיסמה שלכם ותוכלו לנהל את האתר שלכם מכל מקום.
    7. מערכת ניהול בלוגים מוכנה – כמעט בכל תבנית וורדפרס היום תוכל למצוא מערכת מובנית של בלוג מוכן לשימוש. ניתן להוסיף את מערכת הבלוג לאתרך בלחיצת כפתור וכל מה שנשאר זה להתחיל להעלות מאמרים.
    8. ללא הגבלה – האתר שלכם גדל במקביל לעסק שלכם. האתר שלכם יכול להכיל גם עשרות אלפי עמודים ומאמרים בתוכו.
    9. ממשק משתמשים נוח – אתם יכולים לפתוח משתמשים אחרים באתרכם ולאפשר גישות ניהול שונות באתרכם. לדוגמה: תוכלו לתת גישת ניהול מלאה לאתרכם ולממשק הניהול שלו למישהו אחר, או לאפשר למישהו אחר גישה להעלאת מאמרים בלבד לאתרכם.

    אנו בלאוס מדיה ואינטראקטיב מומחים בבניית אתרי וורדפרס מבוססי תבניות מעוצבות אישית ומותאמות עבור צרכי האתר, בין אם ברמה העיצובית וההתנהגותית ובין אם ברמה התכנותית. השקענו חודשים רבים בלמידה והבנה מלאה של כלל היבטי המערכת וורדפרדס, על מנת ליצור עבורך אתר אינטרנט מותאם אישית ברמה הגבוהה ביותר כיום, ולמלא את ייעודו השיווקי – הגעה לפוטנציאל גבוה יותר של הכנסות תוך כדי הגדלת שוק הלקוחות שלך.

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו