ביטויי זנב ארוך

מילות מפתח זנב ארוך למנוע החיפוש של גוגל האם בחירת ביטויי זנב ארוך שהנם בעלי נפח חיפוש נמוך הם בזבוז...
ביטויי זנב ארוך

מילות מפתח זנב ארוך למנוע החיפוש של גוגל

האם בחירת ביטויי זנב ארוך שהנם בעלי נפח חיפוש נמוך הם בזבוז זמן? הנה כמה סיבות בגללן דווקא תרצו לקדם ביטויים עם פחות מ-100 חיפושים כדי למקד את התנועה ולייצר יותר לידים איכותיים לאתר האינטרנט שלכם! מכרה הזהב האולטימטיבי ללקוחות של חברת SEO הוא במציאת ביטויי חיפוש בעלי אחוזי המרה גבוהים ותחרות נמוכה, מה יכול להיות יותר טוב מתנועה אורגנית שרק מבקשת לקנות את המוצר או השירות שאתם מציעים? ביטויי החיפוש האלה הינם "הנקודות הרכות" – כאשר הן בעלות מספר רב של חיפושים בתחרות נמוכה מאוד, כך שהן בעדיפות גבוהה למקדמי SEO בבחירת ביטויי הקידום שלהם. בפוסט הזה נציג בפניכם את היתרונות שיכולים להסתתר מאחורי ביטויי חיפוש עם נפח נמוך (וכיצד לשלב אותם באסטרטגיית הקידום האורגני שלכם).

האם אתם מפספסים את הביטויים הקטנים? הערך הגבוה של ביטויים עם ערך חיפוש נמוך!

ביטויי חיפוש נמוכים נותנים אפשרות לטרגט מונחים רלוונטים ביותר לקהל הלקוחות שלכם, כאלה שהמתחרים שלכם בכלל לא חושבים לטרגט. בזמן שאתם אולי לא תראו גידול של אלפי כניסות חדשות בחודש, אתם כן יכולים להיות בטוחים שיש לכם סיכוי לבצע המרה בביטוי החיפוש שלכם לכמות לקוחות קטנה אך רלוונטית לבית העסק שלכם. דמיינו לעצמכם מצב שבו היינו מצליחים להמיר לקוח פוטנציאלי אחד בחודש מביטויי חיפוש זנב ארוך, מדובר בדרך כלל בסכום גבוהה לעומת ההשקעה לקידום האורגני שאנחנו מציעים וכן מדובר רק על לקוח אחד בלבד!

למה שלא ניקח את הסיכוי ונטרגט ביטויי זנב ארוך שהם בעלי רלוונטיות גבוהה מאוד לקהל הלקוחות? במצב כזה יכול להיות שאנחנו זונחים מונחים ללא שום אדם שבא לדרוש אותם. במידה ואנחנו נחליט שלא לשלב את המילים האלה למונחי החיפוש שלו, יכול מאוד להיות שנפספס תנועה של קהל לקוחות שכבר מוכן להשאיר ליד ולרכוש את המוצר או השירות. בד בבד אנחנו משאירים הזדמנות למתחרים שלנו אפשרות לקחת לעצמם את אותה התנועה, כך שבהמשך הדרך אנחנו יכולים להצטער על כך שלא ניצלנו את התנועה הזו.

יתרונות מרכזיים של ביטויי זנב ארוך

ערך הבחירה והטרגוט של מילים אלה הוא משמעותי מאוד הן מבחינת להישאר מעל המחרים שלנו או לקבל תנועה רלוונטית נוספת לאתר, הנה מספר יתרונות בולטים לשילוב ביטויים אלה באסטרטגיית הקידום האורגני שלכם:

  • סופר רלוונטי – ביטויי חיפוש "זנב ארוך" (ביטוי ארוכים), מאופיינים בדרך כלל בכמויות נמוכות של חיפושים והם בעלות ערך רלוונטיות הגבוהה ביותר לקהל אליו אתם רוצים לפנות. כמה שהתוכן יהיה יותר רלוונטי ללקוח ככה סיכויי ההמרה שלו גבוהים יותר.
  • בניית עניין – ביטויים עם חיפוש נמוך נותנות לכם הזדמנויות ליצור עניין בנישה יחסית קטנה.
  • החזרה השקעה גבוה – אפילו ביטויי החיפוש הנמוכים ביותר יכולות ליצור המרה בעלות נמוכה מאוד אל מול ההשקעה בקידום שלהם.
  • גיוון – התוכן שלכם יכול להיכלל במגוון גדול של ביטויי חיפוש מה שיכול להגביר את התנועה לאתרכם.
  • כוונת רכישה – אפשר לחדד את את ביטויי החיפוש במילות שמביעות רכישה אצל הלקוח.

מעוניינים שנבחר עבורכם מילות מפתח לתהליך הקידום שלכם? צרו קשר ונשמח לבצע מחקר מעמיק עבור התחום שלכם!

שיחה מהירה call
facebook

השארת הודעה מהירה

השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם!