אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    איך מפרסמים בזמן מלחמה?

    פרסום במלחמה בישראל (נכון לשנת 2023)

    פרסום במלחמה – מלחמת חרבות ברזל⚔️

    שנת 2023 וישראל במלחמה!

    דבר שמשפיע בצורה ישירה עליכם, בעלי עסקים וחברות, פרסום בתקופת מלחמה מציב אתגרים ושיקולים ייחודיים.

    אין לכם את הפריבילגיה לתת לעסק שלכם לשקוע בגלל המצב ואתם חייבים לתפקד טוב בזירה הדיגיטלית בתקופת המלחמה ולהכין את העסק שלכם ליום שאחרי.

    פרסום בזמן מלחמה

    איך לפרסם בזמן המלחמה? ריכזנו עבורכם את 10 הטיפים הכי טובים על פרסום בזמן מלחמה:

    • תנסחו את המודעות שלכם מחדש:

    יש לנסח את המסרים השיווקיים שלכם בצורה רגישה יותר. מומלץ להימנע משפה אגרסיבית ומתלהמת או ממונחים שיכולים להיתפס כפוגעניים ולא רגישים למצב.

    • תשווקו שירותים/מוצרים שיכולים להתאים למצב:

    במידת האפשר, להתמקד במוצרים שיכולים להתקשר למצב המלחמתי. 

    לדוגמא – אם אתם עורכי דין – תתמקדו בנושא הוצאת רישיון ואם אתם בתחום השיפוצים – תתמקדו בתיקון ממדים ושערים חשמליים.

    רוב העסקים יכולים למצוא פתרונות תוך ביצוע התאמות נכונות.

    • תראו תמיכה במאמץ המלחמתי דרך העסק שלכם:

    זה הזמן שלכם גם לתרום וגם לגלות סולידריות. 

    ניתן לתרום מוצרים, להציע שירותים שיכולים לסייע למאבק הלאומי, להקים יוזמות בסיוע לאנשים בשטח או רק לשתף סרטוני תמיכה באזרחים שנפגעו ובמנגנוני הבטחון

    • אל תכבו קמפיינים – תורידו תקציבים:

    במידה ותכבו קמפיין, תאלצו לחוות תקופת למידה ברגע שתפעילו אותו שוב, דבר שיעלה לכם כסף סתם וייפגע לכם בביצועים. 

    במקום לכבות את הקמפיין לחלוטין, יש להוריד את התקציבים למינימום.

    • ניתוח נתונים על בסיס שבועי:
      בזמן מלחמה מומלץ לעבור על נתוני ערוצי הפרסום בתדירות גבוהה יותר על מנת לנתב את התקציבים לקמפיינים ופלטפורמות שמניבות מעורבות גבוהה יותר.
    • בחינת ערוצי פרסום:

    לא בטוח שכל הפלטפורמות השיווקיות מתאימות לפרסום בזמן המלחמה – מומלץ להתייעץ עם מומחה שיווק שיסביר לכם היתרונות והחסרונות בכל ערוץ פרסום כדי שלא תפגעו במיתוג שלכם בתקופה כה רגישה

    • תשמרו על תקשורת עם הלקוחות שלכם:

    שמרו על תקשורת פתוחה וברורה עם הלקוחות שלכם. תזכרו גם לעדכן אותם על כל שינוי בפעילות שלכם דרך הרשתות החברתיות, מיילים והעמוד העסקי בגוגל.

    • זמן שלא יחזור:

    אתם תמיד אומרים שהלוואי והיה לכם זמן לעשות את זה, אז הנה, הוא הגיע.

    זה הזמן לעבור על עמודי האתר ולוודא שהם מעודכנים עם תוכן שיווקי אטרקטיבי ומקביל לייצר תוכן חדש.

    זה הזמן לעבור על העמודים ברשתות החברתיות ולייצר סדרת תכנים וסרטונים לתקופה הבאה

    • שימו לב להיבטים משפטיים:

    יש כמה כללים ותכנים שאסור להעלות בזמן המלחמה.

    מומלץ להתייעץ עם מומחה שיווק ספציפית על התחום שלכם כדי שתדעו מה ההגבלות בתוכן שנוגעות אליכם.

    • שיווק לטווח הארוך:

    האופי של רבים מאנשי העסקים הוא להסתכל על העסק בטווח המיידי של כאן ועכשיו. 

    חשוב תמיד (!) לקחת בחשבון את הקידום האורגני שהוא לטווח הארוך ולא מושפע מדברים שקורים בחוץ.

    פרסום במלחמה

    אז למה בכלל לפרסם בזמן מלחמה?

    • התחרות יורדת בצורה משמעותית:

    במצבי אי וודאות רוב בעלי העסקים מפסיקים לפרסם. הדבר פותח הזדמנות אדירה להגדלת מחזור המכירות לאלו שדווקא כן מפרסמים

    • חשיפה גבוהה יותר:

    בתקופת מלחמה אנשים נמצאים מול המסכים הדיגיטליים הרבה יותר זמן כדי לצרוך מידע על מה שקורה דבר שכפועל יוצא מייצר יותר קהל פוטנציאלי שניתן למכור לו.

    פרסום במלחמה – לסיכום

    ימי המלחמה קשים עבור כולנו, אך יש המון דברים שניתן ואפשר לעשות כדי לשמור על העסק שלך בחיים בזמן המלחמה ואחריה.
    אנחנו מזמינים אותך ליצור קשר עם אחד ממומחי השיווק שלנו שייבנה לך אסטרטגיה שמותאמת ספציפית לעסק שלך בתקופת הלחימה.
    בתקווה לימים טובים יותר

    אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

    להיות לקוחות שלנו כבר ממחר

    קראתם מספיק? אנחנו כאן נעשה הכל עבורך

    הרשמו עכשיו והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים אצלנו