אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

    מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!





      לקוחות שלנו? כבר הצטרפתם למועדון?

      רק חברי המועדון שלנו נהנים מהטבות ומבצעים!




        כן, אני לקוח שלכםעדיין לא לקוח שלכם

        איך אנחנו מוכיחים לגוגל שמגיע לנו להיות במקום הראשון בתוצאות?

        אתחיל במשפט מלחיץ אך נכון: אתם פיקטיביים עד שיוכח אחרת!

        אני הולך ללמד אתכם ראשי תיבות שגוגל מתייחס אליהם מאוד ברצינות, לפני שאני אסביר מקצועית מה הסיפור של E.E.A.T, תבינו שמה שאני הולך להסביר לכם פה בקצרה שזה כמו לצאת לדייט עם פרופיל פיקטיבי. בלי שום מקור אמין, זה בקלות יכול להיגמר רע, אבל רע מאוד.

        ככה גם גוגל מסתכל על האתרים שלנו באינטרנט, מבחינת גוגל, אנחנו פיקטיביים עד שיוכח אחרת! 

        בלי מומחיות, סמכות ואמינות, זה כנראה משהו שעדיף לא להציג בפומבי, משמע, לא להציג לגולש = לא להופיע בתוצאות החיפוש, אם לא בכלל, אז בטח לא בתוצאות הראשונות.

        אז בוא נפרק קצת את הנושא לתובנות ומשימות:

        הביטוי: E.E.A.T

        ה-E הראשונה: Expertise – המומחיות של בעל האתר

        איך גוגל רואה את זה?

        מומחיות מתייחסת לידע ולניסיון שיש לכותב או ליוצר התוכן בתחום שלו, ומבטיחה שהתוכן מבוסס על הבנה עמוקה ואמיתית של הנושא.

        איך עושים לזה אופטימיזציה?

        מוסיפים לעמוד "אודות" ובכלל, באתר עצמו, כל דבר שמראה את המומחיות בתור תעודה, הכשרה או כל דבר שיכול להראות לגולשים (ולגוגל) כמה מומחים אנחנו בנושא. למשל, תעודת הסמכה של הרופא, חברות באגודה מקצועית בתחום, הופעות בתקשורת וכד'

        ה-E השניה: Experience – ניסיון מקצועי של בעל האתר

        איך גוגל רואה את זה?

        ניסיון מקצועי מתייחס למידת המעורבות וההיכרות המעשית של היוצר בתחום, שמראה שהוא לא רק למד, אלא גם יישם את הידע שלו בפועל

        איך עושים לזה אופטימיזציה? 

        עמוד "מבין לקוחותינו" או "מקרי בוחן" של דברים שקרו לכם במהלך העבודה המקצועית שלכם, ככה נראה בעצם מי אנחנו ואיך אנחנו יודעים שמה שאנחנו עושים עובד גם בפועל ולא רק בתיאוריה. המלצות של לקוחות או פרויקטים קודמים שעבדו ואפשר לראות שהתוצאות עבדו שם בהתאם למה שאנחנו מדברים עליו באתר. 

        ב-A ה-Authoritativeness – סמכות של בעל האתר

        איך גוגל רואה את זה?

        סמכות מתייחסת למעמדו של יוצר התוכן או המקור בתחום, ומצביעה על כך שמדובר בדמות מוכרת, בעלת מוניטין ויכולת להשפיע בתחום

        איך עושים לזה אופטימיזציה? 

        כאן להבדיל מהנושאים האחרים, אפשר ורצוי לאמת סמכות בעזרת קישורים חיצוניים מאתרים חיצוניים, אתרים שאנחנו יודעים שיכולים לתת לנו קישורים כהצבעת אמון על כך שיש לנו סמכות בנושא. 

        והאות האחרונה T – ה- Trustworthiness – אמינות

        איך גוגל רואה את זה?

        אמינות כוללת שקיפות, יושרה ושמירה על סטנדרטים גבוהים של דיוק ואחריותיות, והיא חיונית לבניית קשר מתמשך עם הקוראים.

        איך עושים לזה אופטימיזציה? 

        מידע ברור באתר, בעיקר בעמודים הבאים:

        • עמוד אודות מלא שמסביר כל מה שאפשר על בעל האתר / העסק, החל מתעודות, הכשרה, ניסיון קודם וכל מה שאפשר לחבר בין הגולש לעסק
        • עמוד יצירת קשר מלא שנותן את כל האפשרויות לחיבור מלא, מעמודי הסושיאל הפשוטים ועד לסושיאל המקצועיים (לינקדאין וכד')
        • עמוד מדיניות פרטיות עם כל מה שצריך לכתוב ברמה המשפטית מול תוכן ונתונים שנלקחים
        • תמונות המראות את העסק / בעל העסק / הצוות עצמם ולא תמונות שאפשר לקנות ממאגרי תמונות, כמה שיותר אותנטיות – ככה האמינות נבנית במאת האחוזים.

        כל דבר שנכתב כאן, נכתב בדם, יזע, דמעות ומיקומים גבוהים בתוצאות בהתאם לכך. דאגו לשמור על EEAT ברור וגוגל יתן לכם את המקום שמגיע לכם בתוצאות. 

        בסוף נשאלת השאלה, האם באמת מגיע לכם? האם אתם פיקטיביים? או שמא אפשר לסמוך עליכם? אפשר? אז קדימה, להתחיל לכתוב ולהגיע להתאמה של EEAT של 100%. בהצלחה לכם. 

        אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

        קידום זה לאוס

        אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

        מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

          עוד בנושא שיכול לעניין אותך