Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

השאירו פרטים עכשיו! אנחנו כבר נדאג לכל השאר

    אין לכם זמן? פשוט השאירו פרטים ואנחנו נחזור אלכם

    שיחה מהירה השאירו מספר אנחנו נחייג

    קידום אורגני זה לאוס מדיה ואינטראקטיב

    אנחנו נלחם עבורך בגוגל עד למקום הראשון

    קידום אתרים ביאנדקס

    בעולם שבו יש לנו את גוגל ואת פייסבוק קשה מאוד לחשוב על מתחרה רצינית עבורם או לפחות חברת טכנולוגיה ואינטרנט אחרת המתקרבת לסדר הגודל הזה. ובכן, יש אחת כזו, אולי לא גדולה כמוהן, אך גדולה מספיק כדי לתפוס נתח שוק גדול בעולם, נתח שוק מסוים בישראל שחבל לכם כבעלי עסקים לוותר עליו ונחשבת גם למנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה. הכירו את ענקית הטכנולוגיה – יאנדקס.

    שליטה מוחלטת ברוסיה:

    יאנדקס הנה חברת טכנולוגיה ענקית שבין היתר גם מפעילה מנוע חיפוש שהוא הפופולרי ביותר ברוסיה. רוסיה מונה מעל 140 מיליון תושבים וכ-77% מהם משתמשים ביאנדקס מדי יום, שבוע וחודש. זה יוצא מעל 100 מיליון משתמשים רק ברוסיה! ברוסיה בחנו את אחוזי המפרסמים החל משנת 2000 ועד היום וגילו שבתחילת שנות ה2000 כמעט חצי מהמפרסמים השקיעו בפרסומות בעיתונים ומגזינים, שליש מהם בטלוויזיה והאחרים התחלקו בין רדיו, שלטי חוצות וטכניקות פרסום קטנות יותר חיצוניות. ללא פרסומים באינטרנט כלל למעשה. כיום 42% מהמפרסמים ברוסיה עושים זאת באינטרנט, עוד 42% בטלוויזיה, רק 5% מפרסמים בעיתונים ומגזינים והיתר מתחלקים בין רדיו, שלטי חוצות וערוצי פרסום נוספים. אין ספק כי מדד זה משקף את ההתקדמות של האינטרנט לאורך השנים ואם רוב הקהל הרוסי ברוסיה ובעולם כולו (כולל בישראל) משתמשים ביאנדקס הרי שאתם מבינים שזהו המפתח שלכם להגיע אל הקהל הרוסי גם כאן בישראל.

    מדוע כדאי לעסק בישראל להשקיע בפרסום ביאנדקס ישראל?

    שאלה נהדרת ויש לנו גם תשובה נהדרת עבורכם. ישראל עם מדינה קטנה אך מתקדמת מאוד טכנולוגית. זה אומר שכמעט בכל בית יש מחשב עם אינטרנט וכמעט לכל אדם יש סמארטפון עם גישה לאינטרנט. רק בישראל יש למעלה ממיליון אנשים המשתמשים ביאנדקס כמנוע החיפוש העיקרי שלהם (ולא בגוגל לצורך העניין) ולמעלה מ12 מיליון כניסות חודשיות ליאנדקס רק בישראל. בערך 55% מהגולשים הנם גברים ו45% מהם נשים. מלבד הפופולריות של מנוע החיפוש הרי שלמערכת יש אפשרויות פרסום מגוונות ואפשרות מיקוד של הפרסום לפי טווחי גילאים, תחומי עניין ועוד.

    גם האתר שלך צריך לעבור תהליך קידום אורגני בגוגל, זה הזמן להתקדם!

    משאירים פרטים ואנחנו חוזרים בהקדם האפשרי עם ההצעה האטרקטיבית ביותר:

      פרסום ביאנדקס

      פרסום ביאנדקס – מה האפשרויות

      ליאנדקס יש הרבה מעבר למנוע חיפוש פופולרי. האפליקציות הרבות שיש לחברה מאפשרות לה ללמוד מידע רב אודות הקהל שלה שמשתמשים במוצריה, על אורח חיים, אופן ההתנהלות שלו באפליקציות, המיקום שלו, האופי שלו ועוד. המידע הזה עוזר ליאנדקס לאפשר למפרסמים שלהם לבנות פרסונה ממוקדת אליה המפרסמים רוצים לפרסם ורק לבחור מבין אפשרויות הפרסום השונות שיש ליאנדקס להציע:

      נרחיב על האופציות הללו ממש עוד מעט.

      כלים נוספים של יאנדקס שכדאי להכיר:

      יאנדקס היא סוג של מקבילה לגוגל. מלבד מנוע החיפוש הפופולרי שלה היא מציע מגוון רחב של אפליקציות, כלים ושירותים גם לאנשים פרטיים וגם לעסקים. חלק מהכלים שלה עוזרים לנו בעסק ובעבודה, חלק עוזרים לנו בקניות, תשלומים, טיולים והתנהלות כלכלית, אחרים עוזרים לנו בנהיגה ואפליקציות מסוימות טובות לנו לפנאי ורוגע. בכל אחת מהאפליקציות הללו יאנדקס אוספת נתונים על המשתמשים שלה ומאפשרת פלטפורמת פרסום מגוונת ללקוחותיה. לדוגמה: ליאנדקס יש אפליקציה שמראה לכם מסעדות בקרבת מקום, אפליקציה נוספת שהיא GPS (ממש כמו ווייז), אפליקציית מפה (כמו גוגל מאפס) ואפילו אפליקציה שבעזרתה ניתן להזמין מוניות ותחבורה ציבורית למקום בו אתם נמצאים.

      כלי מסוים שאתם חייבים להכיר הוא היאנדקס מטריקה – Yandex metrica. מדובר בכלי נהדר לבעלי עסקים ובעלי אתרים. הכלי אוסף נתונים על משתמשים מכל רחבי העולם ועל אופן פעילותם. מעל 8 מיליון אתרים התקינו את המערכת הזו באתר שלהם ויאנדקס אוספים נתונים על המשתמש באותם מיליוני אתרים לידי מאגר אחד גדול שעוזר ללקוחותיה ללמוד עוד אודות התנהגות הגולשים, תחומי העניין שלהם ועוד מידע שיעזור לשפר ולמקד את הפרסומים של אותם בעלי עסקים ביאנדקס.

      פרסום עסקים ביאנדקס:

      אז כפי שאמרנו יש אינספור אפשרויות לפרסום עסקים ביאנדקס. למעלה מ100 אנשים אנשים ברוסיה, עוד עשרות מיליונים ברחבי העולם ועוד מיליון אנשים בישראל המשתמשים ביאנדקס באופן קבוע. הפרסום אליהם יכול להתבצע בכמה וכמה דרכים ובהתאם לסוג העסק שלכם ולהיכן נמצא קהל היעד שלכם (קהל רוסי ברוסיה, קהל רוסיה בישראל, קהל רוסי במדינה אחרת) תוכלו להחליט היכן לפרסם ולהשקיע את המשאבים שלכם. כמובן שכדאי להתייעץ עם נציג חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב לבניית אסטרטגיית פרסום נכונה ומקצועית יותר לעסק שכן לחברה יש ניסיון רב יותר בפרסום ביאנדקס, מכירה את אפשרויות הפרסום השונות ומובילה עסקים לפרסום בפלטפורמה זו. יש בישראל למעלה ממיליון אנשים המשתמשים ביאנדקס – לא חבל להפסיד קהל יעד כל כך גדול? כבעלי עסקים אתם יכולים לפרסם דרך יאנדקס בתוך אתרים, בתוך אפליקציות, בטלוויזיות חכמות, במערכת שיווק הווידיאו של יאנדקס ועוד.

      פרסום ממומן ביאנדקס:

      ליאנדקס יש 2 אפשרויות פרסום עיקריות: קידום אתרים ביאנדקס – כלומר קידום אתר בתוצאות האורגנית של מנוע החיפוש של יאנדקס. על הקידום האורגני נרחיב בהמשך המאמר. האפשרות השנייה היא פרסום ממומן. הפרסום הממומן מבוסס על 2 אפשרויות: פרסומות המופיעות בעמוד החיפושים של מנוע החיפוש ופרסומות שלכם שיופיע באתרי שותפים של יאנדקס ברחבי הרשת (כולל אפליקציות וכלים של יאנדקס). המודעות המוצגות במנוע החיפוש מבוססות ביטויי מפתח שאנשים חיפשו ביאנדקס. האפשרות השנייה של הפרסומות הן הצגתן על פי התוכן הפנימי בתוך אתר מסוים. לדוגמה: אתר העוסק באורח חיים בריא ויש בו למשל מאמר על דיאטה, סביר להניח שאם העמוד מדבר על דיאטה אז יופיעו בו גם פרסומות הקשורות בדיאטה.

      פרסום עסקים ביאנדקס

      נתוני הגולשים הנאספים ביאנדקס:

      יאנדקס עושה שימוש בכמה כלים שלה ליצירת מאגר נתונים האוסף נתונים על משתמשים ועל פעילותם ומאפשר לכם כמפרסמים לפלח את הקמפיין שלכם לקהל יעד ממוקד יותר. בין המאגרים השונים עושה ינאדקס שיפור באפליקציה METRICA ובכלי זה, במערכת CRM שלה, בפיקסלים המושתלים בעת גלישת הלקוח ועוד.

      אפשרויות פרסום וויזואליים:

      תוכלו לפרסם תמונות עם טקסט כתוב, פרסום של תמונות (באנרים) בלבד, באנרים חכמים וסרטוני ווידיאו. לאפשרויות הפרסום הללו ניתן לצד קוד רימרקטינג. מדובר למעשה בקוקיז שאתם שותלים ללקוח שנכנס למודעה שלכם פעם אחת וכעת המודעות שלכם יוצגו לו בכל רחבי הרשת. מדובר בטכניקת פרסום מובילה היום ואחת המתקדמות שבהם. מדובר בפרסום דינמי מאוד המבוסס על ההתעניינות של הגולשים שלכם וממקד את הקמפיין רק לגולשים שכבר התעניינו בעבר בפרסום שלכם. כמו כן הביצועים שלו טובים יותר מקמפיין רגיל ועלויות הפרסום מוזלות יותר.

      אחת האפשרויות המובילות והכדאיות בפרסום ממומן ביאנדקס הוא פרסום של תמונות (או באנרים אם תרצו). תוכלו לפרסם באנרים ב12 גדלים שונים. כמו כן תוכלו להשתמש במערכת נחמדה ופנימית שלהם כדי ליצור מודעת תמונה בקלות וב2 דקות בלבד. הנתונים מראים כי פרסומי באנרים ממירים פי 4 יותר מאשר מודעות רגילות.

      פרסום בווידיאו גם כן מאפשרת לכם להרחיב את אפשרויות יצירת הקשר עם קהל היעד שלכם. ישנם אנשים שרואים ווידיאו וקל להם יותר ללחוץ עליו מאשר על באנר תמונה. כיף לראות ווידיאו והוא בהחלט עשוי לקרב אליכם את הקהל שלכם עוד כשהפרסומת מוצגת באתר אחר בכלל. המערכת מאפשרת פרסומים של ווידיאו בכמה סוגי פורמטים ומאפשרת לכם להעלות למערכת את הסרטונים שאתם רוצים לפרסם ולבצע להם אם צריך עריכות בסיסיות בקלות במערכת הפרסום של יאנדקס.

      אפשרות פרסום נוספת היא קידום נקודות מכירה OFFLINE ביאנדקס. ליאנדקס יש מפות (כמו גוגל מאפס) וכן אפליקציות GPS שרוסים רבים משתמשים בהם. תוכלו לפרסם את העסקים שלכם לפי המיקום שלכם על המפה. לדוגמה אם יש לכם חנויות ואתם רוצים שאלה יוצגו על המפות של יאנדקס. תוכלו גם למקד את הפרסום שלכם לפי עסקים מתחרים שלכם וכך כאשר הם מופיעים להציג גם את העסק שלכם.

      קמפיין רימרקטינג ביאנקדס:

      אחד מטכניקות הפרסום בעולם האינטרנט הוא פרסום רימרקטינג. פרסום זה מתמקד בקהל היעד שכבר ביקר באתר שלכם או לחץ על הפרסומת שלכם, התעניין במוצר שלכם אבל לא ביצע רכישה. כעת תוכלו לפרסם לאותם אנשים שוב ושוב את הפרסומים שלכם שיראו אותם בכל מקום שבו יש פרסומות יאנדקס ובכך למעשה אתם שותלים להם בתודעה את הקיום שלכם בכל רגע נתון שבו הם גולשים באינטרנט. הפרסומת שלכם תופיע כל כך הרבה פעמים אל מול הגולשים הללו שמתישהו הם יהיו מספיק בשלים לרכוש מכם.

      יש לטכניקה זו יתרונות רבים:

      • רוב הלקוחות לא מבצעים את הרכישה באופן מדי. הם מתלבטים, הם לא מספיק בשלים ולעתים ייקח להם כמה ביקורים כדי לבצע רכישה באתר שלכם ולהפוך ללקוחות. רימרקטינג תגדיל את אחוזי ההמרה של הקמפיין שלכם.
      • הקמפיין מפרסם רק לקהל יעד מסומן. כלומר קהל היעד הכי ממוקד שלכם – זה שהתעניין כבר בכם ובמוצרים שלכם ופשוט אתם צריכים להיות שם כשהוא בשל לבצע רכישה.
      • הקמפיין הזה מוזל יותר מקמפיין רגיל פר הקלקה בדרך כלל.
      • ניתן לקדם אפסיילים ומוצרים נוספים שלכם גם ללקוחות שביצעו רכישה.

      סוגי פרסום בהתאם למסלול הרגשי שבו נמצא הלקוח:

      כאשר אנו באים לפרסם לקהל מסוים אנו צריכים לבנות את הפרסום בצורה חכמה בהתאם למצב הרגשי שבו הוא נמצא. אנשים רוכשים מוצרים או יוצרים קשר מתוך רגש וצורך מסוים ובדרך כלל לא מתוך החלטה מושכלת. הם קונים את השמלה המדהימה שלכם מכיוון שהם ממש כבר מדמיינים את עצמם לובשים אותה ואת ההרגשה שזה יעשה להם, הם זקוקים לשירותי ההדברות שלכם באופן מידי כי הם מפחדים מהמזיקים, הם רוצים לקנות טלפון מסוג XYZ כיוון שהשכלולים בו ישפרו את החיים שלהם בכמה וכמה דרכים…

      גם בפרסום יש כמה היבטים שמסתכלים עליהם: אטרקציה, עניין, תשוקה ונאמנות. אם נחלק זאת כך נוכל לבנות מסנן שיווקי יעיל לפרסום ביאנדקס ובכלל. הפרסומת שלכם תופיע לקהל העסוק באטרקציה או פעילות מסוימת יהיו דרך: קמפיין מדיה (סרטונים בדרך כלל), מודעות תמונה, הופעת הפרסומת שלכם בעת שהם בודקים מפה או נוסעים עם הGPS של יאנדקס בדרך לאנשהו שאתם נמצאים בדרך לשם.

      השלב השני יהיה שלב העניין: אנשים מתעניינים בתוכן מסוים והתוכן שלכם יוצג בהתאם לנושא שהלקוח חיפש: מנוע החיפוש של יאנדקס, מודעות תמונה, מודעות טקסט,  מודעות ווידיאו.

      תשוקה משתייכת ביאנדקס לבאנרים חכמים. אלה המציגים מספר תמונות של מוצרים, עם מפרט של המוצרים ומאפשרים ללקוח לבצע רכישה מהירה.

      לבסוף – שלב הנאמנות. אלו לקוחות שכבר התעניינו במוצר שלכם או אפילו ביצעו רכישה וכעת אתם מנהלים קמפיין רימרקטינג לפרסם להם את המוצרים והשירותים שלכם.

      טיפים לניהול קמפיין מוצלח ביאנדקס:

      • עבדו על כל שלב במשפך השיווקי שלכם: השלב הראשון שבו לקוח מעולם לא נחשף עדיין לשם העסק שלכם, לאתר שלכם ולמוצרים/לשירותים שלכם. השלב השני שבו הלקוח ראה אתכם בתוצאות החיפוש אך לא נכנס לאתר שלכם. השלב השלישי שבו הלקוח נכנס לאתר אבל לא התקדם מעבר לכך. השלב הרביעי שבו הלקוח התעניין ממש במוצרים וקרא מידע נוסף עליהם אך לא הוסיף לסל. השלב שבו הלקוח הוסיף מוצרים לסל אבל לא השלים את פעולת הרכישה ולבסוף – פרסום וטיפול בלקוחות שביצעו רכישה/הזמנה באתר שלכם.
      • השתמשו בכל סוגי הפורמטים של התמונות ובדקו מה עובד הכי טוב עבור הקמפיין שלכם.
      • הוסיפו את כל האלמנטים האפשריים: כותרת, תיאור, קישור לאתר, הנעה לפעולה, קישורים נוספים ותמונה כמובן.
      • כתיבה נכונה של המודעה: הזכירו בכותרת המודעה את מה אתם מפרסמים, השתמשו בתמונות כדי להבליט את המודעה, אל תוסיפו כיתוב על התמונות המוצגות במודעה, וודאו שהמודעה שלכם אכן ממוקדת ורלוונטית לקהל היעד וכן למוצר/לשירות שאתם מקשרים אליו.
      • במידה והקמפיין שלכם לא מקבל מספיק תנועה – העלו את העלות ללחיצה ליצירת חשיפה גדולה יותר.

      איך להקים את הקמפיין הממומן?

      אלו כמובן הוראות בסיסיות וכי כדי להתמקצע בניהול הקמפיין ביאנדקס וקבלת תוצאות טובות יותר כדאי להיעזר באיש מקצוע בקיא בתחום של קידום אתרים ביאנדקס.

      שלב 1 – הטמעת קוד המטריקה של יאנדקס באתר שלכם כדי לאסוף מידע על הגולשים שלכם.

      שלב 2 – צרו segments באתר Yandex.metrica ובאתר Yandex.audience

      שלב 3 – צרו קבוצת מודעות ולאחר מכן את המודעות שלכם. מלאו את כל המידע הנדרש במודעות כולל קישורים, כותרת ומה שצריך.

      שלב 4 – פתחו קמפיין, הוסיפו את המודעות שאתם רוצים והגדירו את הגדרות התצוגה של הקמפיין והצעת המחיר שלכם לקליק.

      שלב 5 – הריצו את הקמפיין, עקבו אחר ביצועיו ובצעו שיפורים.

      קידום אתרים ביאנדקס מנוע חיפוש

      קידום אתרים ביאנדקס מנוע חיפוש:

      קידום אתרים אורגני הוא מונח שמוכר לנו בעיקר במנוע החיפוש של גוגל, שאנו הישראלים מכירים אותו היטב כיוון שהוא המנוע הפופולרי ביותר בישראל וגם בעולם כמובן. עם זאת, יאנדקס הוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר לקהל הרוסי וגם אם אתם לא מפרסמים את העסק שלכם לקהל הרוסי ברחבי העולם אלא רוצים לפרסם אותו לקהל הרוסי בישראל – אתם חייבים להשקיע בקידום אתרים במנוע החיפוש של יאנדקס. בדומה לגוגל – גם יאנדקס פתחו מערכת חכמה המדרגת אתרים על פי פרמטרים שונים, ככל הנראה עשרות כאלה, וכדי להתקדם במעלה תוצאות החיפוש יש לבצע התאמות שונות באתר וכן פעולות שונות על ידי חברת הקידום כדי לדחוף את האתר שלכם מעל המתחרים שלכם.

      שיפור תמידי של מנוע החיפוש של יאנדקס מאפשר להם:

      • להציג תוצאות חיפוש רלוונטיות ומעודכנות יותר לקהל שלהם.
      • גורם לבעלי האתרים והעסקים לחשוב על הלקוח ולמקד את עמודי האתר שלהם במה שבאמת רלוונטי לגולש.
      • מאפשר ליאנדקס להציג תוצאות אטרקטיביות יותר לגולש בדמות באנרים חכמים, סרטוני וווידיאו ועוד.
      • מגדילים את הסיכוי של גולשים להפוך ללקוחות/משתמשים באתר אליהם הם נכנסים.

      כמה נקודות מפתח בקידום אורגני ביאנדקס:

      1. ליצור מבנה אתר תקין וברור למנוע החיפוש וגם לגולשים. אתר מסודר עם קוד מסודר ומבנה היררכי ברור של התוכן, עוזר למנוע החיפוש להבין את החשיבות של ביטויי המפתח באתר שלכם וכמובן עוזר למנוע החיפוש להבין באיזה נושא עוסק כל עומד באתר שלכם.
      2. ערכו את מפת האתר שלכם וקובץ הROBOTS שלכם בצורה כזו שלא תגביל את מנועי החיפוש מלסרוק את עמודי האתר שלכם ואף תסייע לו לבצע סריקה תקנית של עמודי האתר.
      3. להשתמש בתוכן רלוונטי, ייחודי ואיכותי ואף לסדר אותו מבחינה סמנטית: כותרות, טקסטים, תמונות, ווידיאו.
      4. לדאוג להופעה אטרקטיבית וממוקדת בתוצאות החיפוש: שם/כותרת האתר, תיאור האתר, מטא תגיות, לינקים, תמונות, ביקורות ועוד.
      5. עיצוב הטקסט: הבלטה של הטקסט, פונטים קריאים, גודל טקסט ברור ועוד.
      6. תפריטים מסודרים באתר המספקים גם קישורים פנימיים בתוך האתר.
      7. הוסיפו לאתר פונקציות של זיהוי מיקום או אזור דמוגרפי (לדוגמה מפה עם כתובת העסק)
      8. דאגו לאתר רספונסיבי ומותאם למובייל.
      9. שפרו את חוויית המשתמש באתר.
      10. השתמשו בכלים לניתוח נתוני האתר: webmaster, Yandex.metrica
      11. להקטין את אחוז העזיבות של האתר ולהגדיל את אחוז ההמרות באתר.
      12. להימנע מספאם.

      מבנה האתר:

      כדי לקבל תנועה ממנועי החיפוש הדרישה המינימלית הוא שיהיה אתר עם עמודים שונים וכאלה המוגדרים כאפשריים לאינדוקס על ידי מנועי החיפוש. כמובן שאותם עמודים צריכים להיות מותאמים, בין היתר, גם לביטויי המפתח שאנשים עשויים לחפש. זאת כדי שמנוע החיפוש ידע במה העמודים הללו עוסקים וידע לקשר בין עמודי האתר שלכם לבין הגולש המבצע חיפוש בעזרת אותו ביטוי.

      כאשר אתם מעצבים ומפתחים את האתר שלכם, חשוב לכלול עמודים עם ביטויי מפתח עיקריים וחשובים בתחום שלכם. לדוגמה, אם יש לכם אתר המשווק כרטיסי טיסה לחו"ל כדאי שיהיו באתר, בנוסף לעמוד הראשי שבו יש את שורת החיפוש עבור הגולשים, גם עמודי תוכן פנימיים המתרכזים בשירותים ספציפיים יותר. לדוגמה:

      • יעדים: כרטיסים למוסקה, כרטיסים לברצלונה, כרטיסים למיאמי וכו'.
      • מדינות: כרטיסים לטורקיה, כרטיסים לרוסיה, כרטיסים לארה"ב וכו'.

      הבנתם את הרעיון.. כאשר יש עמודים כאלה עם תוכן רלוונטי וביטויים ראשיים – הרי שכאשר הגולש יחפש אותם במנוע החיפוש המנוע ידע להציג אתכם בתוצאות. באיזה מיקום בתוצאות זה כבר עניין של קידום אורגני אבל כדי שהמנוע ידע בכלל לכלול אתכם בתוצאות כאשר גולש יחפש ביטוי כזה – חשוב שתכללו אותו בכותרת של העמוד שלכם וכן שהעמוד ידבר על אותו נושא. עמודים מסוג זה כוללים בדרך כלל גם תוכן דינמי, ייחודי ורלוונטי עבור הגולשים כמו: דילים מיוחדים לאותו יעד, אטרקציות מומלצות באותו יעד, זמני טיסות רלוונטיים לאותו יעד, מידע על היעד ואולי אפילו בתי מלון מומלצים באותו יעד.

      לצד עמודי תוכן ראשיים שיהיו קבועים באתר שלכם ורק התוכן בהם יעודכן מפעם לפעם, כדאי לכלול גם עמודי תוכן פחות סטנדרטיים, כאלה המקדמים אירועים, תאריכים, מבצעים וכל מיני דברים שהם זמניים או נקודתיים. לדוגמה: כרטיסים לחג X, טיסות צ'רטר, כרטיסים של טיסת AIRLINE וכו'.

      דרישות בסיסיות לאותם עמודים:

      • לכל עמוד יהיה כתובת URL ייחודית משלו, עדיף כתובת קבועה וכמובן ידידותית למשתמש.
      • כדאי לבדוק שעמודי התוכן אפשריים לאינדוקס וסריקה על ידי מנועי החיפוש ואין איזה סקריפט שחוסם/מונע מהם לעשות את זה.
      • תוכן רלוונטי וברור למה שהגולש מחפש: דאגו שהנושא של העמוד יהיה ברור, שיכלול בצורה נקייה את הביטוי המקודם, שהעמוד יהיה מעוצב היטב, אם יש תמונות לכלול ALT TAGS ועוד.

      אופטימיזציה לאינדוקס האתר:

      על מנת להבטיח שעמודי האתר מאונדקסים במנוע החיפוש ואף שזה נעשה כמו שצריך, כדאי לבצע את ההתאמות הנדרשות על ידי מנוע החיפוש כדי שלא תהיה סיבה שהעמודים שלכם לא יאונדקסו או לא ייסרקו כמו שצריך. קודם כל אתם רוצים לוודא שכל עמודי האתר שלכם אפשריים לאנדוקס, אלא אם כן יש לכם עמודים שאתם לא רוצים שיאונדקסו (גם כאלה יש לפעמים) ולכן יש לעדכן את קוד האתר בהתאם.

      ברירת המחדל מאפשרת למנועי החיפוש לאנדקס את כל עמודי האתר שלכם, אלה שהם יודעים עליהם בכל אופן. ב קובץ robots.txt תוכלו לערוך באופן יסודי וממוקד יותר, אם תרצו, את העמודים או האזורים באתר שאתם רוצים למנוע ממנועי החיפוש לאנדקס. אלה יכולים להיות אזורים טכניים, מידע או ציטוטים הקיימים במקור אחר באינטרנט, אזורים של פרטים אישיים של גולשים שלכם או אפילו תוצאות חיפוש שבתוך האתר. ליצירת קובץ רובוטס כמו שצריך כדאי ליצור קשר עם נציג החברה של לאוס מדיה ואינטראקטיב ולקבל הצעת מחיר ליצירת קובץ כזה לאתרכם או כמובן לקבל זאת כחלק ממסגרת עבודת הקידום על האתר שלכם.

      מפת אתר:

      מנועי החיפוש מאנדקסים את העמודים שלנו באתר שהם יכולים לסרוק, בהתאם לקישורים שהם יכולים לפתוח, בין אם מדובר בקישורים פנימיים או חיצוניים. זה לא תמיד מאפשר לכל עמודי האתר להיות מאונדקסים ולכן כדאי להבטיח שזה יקרה יוצרים SITEMAP לאתר. מדובר ברשימה של כל העמודים באתר, מחולקת לפי ההיררכיה שבה היא מסודרת באתר.

      מיקוד התוכן ומבנה העמוד:

      התוכן הוא הדבר החשוב ביותר באתר שלכם. בעזרתו תוכלו לפרט אודות החברה, המוצרים, השירותים ולהניע את הגולשים לפעולה. לא פחות חשוב – התוכן שתכתבו הוא גם זה שמנועי החיפוש יוכלו לסרוק ועל פי כך לדעת במה עוסקים העמודים שלכם ובהתאם לכך לכוון אליכם את תנועת הגולשים. התוכן צריך להיות מעניין, בעל ערך, עוזר לגולשים כמובן, עם גישה קלה ונוחה אליו וכמובן מאורגן בצורה יפה וטובה. כאשר אתם בונים את התוכן באתר שלכם או בעמוד באתר שלכם, אתם רוצים לוודא מספר דברים:

      • לכלול ביטוי מפתח מרכזי שאותו עמוד יעסוק בו. כדאי לבצע מחקר מילות מפתח בכלי מילות המפתח של יאנדקס: yandex.com ואם תרצו תוכלו להשתמש גם בכלי מילות המפתח של גוגל לבצע מחקר ולבחור את הביטויים לקידום ולקבל רעיונות לנושאים לתכנים לאתר שלכם.
      • חשוב להשתמש בתגיות לכותרות שלכם. ישנן תגיות H1 עד H6 לכותרות שלכם. לכל עמוד יש תגית H1 אחת שהיא הכותרת הראשית והחשובה ביותר לאותו עמוד תוכן, לאחר מכן כותרות משנה יהיו H2, כותרות פחות חשובות יהיו H3 (בדרך כלל כותרות של דברים בתפריטים הצדדיים) וכך הלאה.
      • דאגו שהתוכן יהיה קל ונוח לקריאה – טקסט בגודל מתאים ובפונט קריא. חלוקת התוכן בעמוד לפסקאות וכותרות מסודרות. השתמשו בתמונות, אינפוגרפיקה, סרטונים, איורים וכד' – כדי להעשיר את התוכן שלכם ולאפשר אלמנטים וויזואליים באתר שעוזרים לגולש להבין במה מדובר. כמובן חשוב להוסיף תגיות ALT לכל אחד מהאיורים הללו על מנת שמנועי החיפוש ידעו במה מדובר.
      • דאגו שיהיה בכל עמוד גם מטא תיאור למנועי החיפוש ומטא טייטל לאתר שבדרך כלל תהיה תואמת לH1 שלכם.

      אז אם נסכם את כל המאמר הארוך הזה; למדנו על יאנדקס – ענקית טכנולוגיה ובעלת מנוע החיפוש הפופולרי ביותר ברוסיה ובכלל לקהל הרוסי ברחבי העולם. מדובר במנוע חיפוש שיש בו למעלה ממיליון משתמשים רק בישראל ועוד מאות מיליונים ברחבי העולם. אם אתם רוצים להגיע אל הקהל הרוסי בישראל אתם חייבים לכלול בתכנית הפרסום שלכם קידום אתרים ביאנדקס ואפילו פרסום ממומן ביאנדקס. אפשרויות הפרסום ביאנדקס הן רבות בשל האפליקציות והכלים הרבים שיש להם עבור לקוחותיהם. הם עושים שימוש בכלים משלהם לאסוף נתונים על הגולשים וההתנהגות שלכם כמו יאנדקס מטריקה למשל ובעלי עסקים יכולים לעשות שימוש בכלים אלו על מנת ללמוד יותר אודות הגולשים והלקוחות שלהם ולהשתמש במידע הזה לביצוע שיפורים באתר וכן לניהול קמפיינים אפקטיביים יותר.

      אהבתם? שתפו על מנת שכולם ידעו!

      קידום זה לאוס

      אנחנו כאן בשביל לספק את השירות לעסק שלך!

      מהרו להירשם כבר עכשיו ואנחנו נדאג לחזור בהקדם האפשרי!

        עוד בנושא שיכול לעניין אותך